• Nou, zoals de titel het zegt, wie een cover wil kan er hier eentje vragen :D.
    Ik vraag enkel de foto's die erop moeten (of een beschrijving ervan) en een beetje uitleg over het verhaal.

    Hier kan je enkele covers vinden die ik al gemaakt hebt, zo kan je zien hoe mijn stijl een beetje is.
    MAAR uitdagingen zijn zeker welkom ;D.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Halloooo ;D
    zou je een cover voorme kunnen maken?? n,n

    hier is mijn story ^^
    Keep You're Head Up,Gorgeous. Many People Would Kill To See You Fall.

    ik heb al een cover zelf gemaakt maar dat trekt tog op nieks ;D
    het verhaal gaat over een meisje die haar ware liefde probeert te vinden '(:

    en als je van uitdagingen houd ;s
    deze 3 ftoos graag;
    Achtegrond.
    Ftoo. ^^
    Ftoo '(:

    of als je kleur ftoos van haar wil,zodat het makkelijker is ;D


    kleurFtoo. ^^
    kleurFtoo '(:


    alvast bedankt x

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 23:00 ]


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Keep your head up gorgeous, many people would kill to see you fall.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Voor mijn Glee verhaal.

    Het liefste iets van zo'n loserhand en een zingend/dansend iemand. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Argentinië staat op zijn kop, naar aanleiding van de pas overleden jonge dochter van Lionel Messi stopt de Argentijn met zijn voetbalcarrière. 'Mijn beste vriendin en ik gaan even naar Spanje. Niet om voor Barcelona te spelen. We gaan naar Madrid om even tot rust te komen, alles op een rijtje te zetten, oude vriendschappen heropnemen en nieuwe mensen leren kennen. Ik weet niet of ik snel terug kom in Argentinië. Sorry, Diego, Sorry.' Mompelde de wereldspits in zijn laatste intervieuw in Argentinië. Zijn coach, tevens groot leermeester, is diep teleurgesteld in Lionel Messi.'Oke, ik begrijp Leo. Mensen verliezen is hard, maar Lionel heeft de steun van God bij zich. Hij weet wat hij doet.' Aldus Diego Maradonna, maar diep in zijn stem vond iedereen een diepe teleurstelling

    Olivia en Lionel gaan een nieuw leven beginnen. Twee beste vrienden vertrekken richting Madrid om alles wat beter te kunnen verwerken, maar wat als Olivia de over-charmante Ricardo Kakà ontmoet? En Lionel de prachtige [..]? Laten de twee hun vaderland huilend achter?


    Ga uw gang.(krul)


    The best things in life aren't things.

    Glee:9~

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 17:12 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=196991

    met de tekst; you're my Goldprince
    thnx

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 13:58 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    ik wil er wel graag één, maar ik weet niet of je dat wel wil maken als het met Justin Bieber te maken heeft. :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    haaj zou je in dit plaatje de tekst ''what is my destiny'' willen zetten? (cat) het is voor deze story. alvast bedankt ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    zouden julllie nog een cover willen maken *puppy eyes*
    zouden jullie in dit plaatje de tekst Tears of Blood willen zetten?(A) maakt me niet uit hoe hoor, dus laat je fantasie maar los(flower) alvast bedankt(H)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ook voor mij? -probeert schattig te kijken-
    Titel: Unbelievable
    Dit meisje en een foto van Zweinstein
    Kan je ze een beetje inelkaar laten gaan?
    Danku!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ps. Degene die je al hebt staan zijn echt goed!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    -naam story + er op of niet? erop,count till the day - bieber.
    -effecten? geen
    -tekst? You Can better watch out..
    -foto's? http://weheartit.com/entry/8247064,alleen die.


    I´m nothing special.