• Ik praat hier met vriendinnen best vaak over, geesten.

    Gisteravond was ik alleen thuis. Ik zat achter de laptop met een vriend van me te praten. Plotseling springt mijn telefoon uit en weer aan, en meld het dat ik een gemiste oproep van thuis had van twee minuten daarvoor, wat onmogelijk is, ik was alleen thuis. Toen begon de radio te haperen en licht te knipperen, ik dacht een stroomstoring of zo. Toen ging de deurbel, en ik deed niet open. Twee minuten laten wéér, maar niemand voor de deur. En zo ging het steeds korter achter elkaar, totdat het non-stop 20 minuten lang zo ging. Ik was bang en voeg mijn vriend, die geesten kan zien, of hij wat kon zien. Hij zei dat iemand voor de deur stond, en dat hij zou stoppen met bellen als iemand hem binnenliet.
    Hij zei ook dat ik niet naar de gang mocht gaan, dat zou hem nóg bozer maken. Ik vond het eerlijk maar een dom verhaal, maar deed toch maar wat hij zei. Na die 20 minuten kwam mijn zusje thuis. Ze doet de deur open, en het bellen stopt.


    Nou weet ik wel zeker dat mensen dit onzin vinden, maar dit is niet de eerste keer dat zo'n dingen gebeuren bij mij!


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Mutant schreef:
    Ik geloof er niet in, dus hiermee zou ik je niet kunnen helpen. Al klinkt het wel vet creepy.


    Me so good.

    Dat heb ik ook wel eens, zulke dingen. Maar dat komt omdat mijn moeder een soort medium is en ik dat heb geërfd. Ik kan een soort schaduwen zien. Gewoon vragen of ze/hij/zij weg wil(len) gaan. Als ze dat niet doen raad ik je aan om eens wierook of salieblad te gaan branden. (krul)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.