• Ik praat hier met vriendinnen best vaak over, geesten.

Gisteravond was ik alleen thuis. Ik zat achter de laptop met een vriend van me te praten. Plotseling springt mijn telefoon uit en weer aan, en meld het dat ik een gemiste oproep van thuis had van twee minuten daarvoor, wat onmogelijk is, ik was alleen thuis. Toen begon de radio te haperen en licht te knipperen, ik dacht een stroomstoring of zo. Toen ging de deurbel, en ik deed niet open. Twee minuten laten wéér, maar niemand voor de deur. En zo ging het steeds korter achter elkaar, totdat het non-stop 20 minuten lang zo ging. Ik was bang en voeg mijn vriend, die geesten kan zien, of hij wat kon zien. Hij zei dat iemand voor de deur stond, en dat hij zou stoppen met bellen als iemand hem binnenliet.
    Hij zei ook dat ik niet naar de gang mocht gaan, dat zou hem nóg bozer maken. Ik vond het eerlijk maar een dom verhaal, maar deed toch maar wat hij zei. Na die 20 minuten kwam mijn zusje thuis. Ze doet de deur open, en het bellen stopt.

Nou weet ik wel zeker dat mensen dit onzin vinden, maar dit is niet de eerste keer dat zo'n dingen gebeuren bij mij!

Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

Dit is wel een beetje veel, maar oké. Ik geloof je, vervelend zeg! Gewoon BELEEFD vragen of hij/zij weg wil gaan.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik had al met de huistelefoon in mijn hand gestaan, hoor. Kijk, ik ben niet snel bang want als ik iets raars hoor ga ik altijd wel even kijken aangezien ik samen woon met twee katten. Maar als er zulke dingen gebeuren dan bel ik gewoon mijn moeder

Physics is awesome

Was het nu echt nodig om dit oude topic weer te gaan bumpen? D:
    Goed dat je hem/haar hebt weggekregen.

Has no one told you she's not breathing?

Creepy O.o

Bij mij gebeuren er ook vaker dit soort dingen,
    aangezien ik de aanwezigheid van geesten ook waarneem. (ja ik zie/hoor ze net als jou vriend.)
    Als je geen ervaring met dolende zielen hebt, is het moeilijk om goed van kwaad te onderscheiden. Met andere woorden, sommige zijn 'verdwaald', verdrietig of bang en zoeken je oprechte hulp. Andere zijn gekweld en/of boos, en het is dus niet altijd met zekerheid te zeggen wat ze willen.
    Als je in dit wereldje zit, leer je hiermee leven.
    Maar als je het nog nooit mee hebt gemaakt schrik je je echt dood.

Btw. het is een kwestie van je ervoor openstellen.
    Dit doen sommige mensen echter niet bewust.

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:45 ]

I'll lick the poison from right off your kiss

Ik weet er best veel vanaf... En hoewel ik het eens ben met de mensen die zeggen ik geloof in geesten, maar vind dit ongeloofwaardig klinken, heb je hier miss wel wat aan.
    Geesten, omdat het doden zijn die niet kunnen overgaan, moeten soms nog iets doen, anders kunnen ze niet over. Vaak kunnen ze zich niet kenbaar maken bij mensen, er zijn maar een beperkte hoeveelheid mensen die ze kunnen waarnemen, zoals je vriend. Wrs moest deze geest idd naar binnen, dan zou hij je met rust laten. Wees niet bang voor geesten, maar pas wel op. Ga ze never nooit niet oproepen of iets dergeliljks, dan kunnen er hele vervelende dingen gebeuren. Maak een geest ook nooit boos, want zoals je zag, dat is geen pretje.

"Your life. Your choice. Think about what you want."

Nux schreef:
    Creepy O.o

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

MENSEN HOU OP MET DIT TOPIC OMHOOG TE SCHOPPEN. Hij was in februari aangemaakt!

Where there is a sea there are pirates...

Karl schreef:
    Als er nog zoiets gebeurt thuis, kan je het beste beleefd vragen of hij weg wilt gaan.

Firm believer of all that is magic

heeft mijn buurvrouw ook een keer gehad zoo vaag :s als hij het nog een keer doet moet je me een praten vaak helpt dat

ooooeeeeeee het is de geest van de boosaardige buurman Henk

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ik heb veel dingen meegemaakt qua geesten. :S

zoiets had ik dus een keer met mijn tv.. sprong ie opeens aan en ik drukte nergens op. geesten bestaan ook daar heb ik echt geen twijfel aan ;)

Maybe my look changed, but my heart didn't

Ik geloof in geesten en stuff, maar als dat allemaal echt gebeurd is bij je thuis dan heb je meer te maken met een Poltergeist dan met een normale geest. Alleen dat over de deur open doen en naar de hal gaan is onzin sinds je vriend via de computer niet "echt" kan "waarnemen" wat er gebeurd.

Believe in yourself.

Wow, creeep D:
    Toen ik bij een vriendin bleef slapen, zei ze: Ohja, en 's nachts kun je hier witte schimmen zien. Ik doodsbang natuurlijk, en ik zag serieus ook witte schimmen! Creeeeeeep. Nog nooit meteen zó hard mijn ogen dichtgeknepen!