FCBarcelona schreef:Dan ga je sporten (: En ipv morgen mee te gaan met je moeder naar de Mac ga je een salade maken. En als je honger hebt neem je fruit of anders een plakje ontbijtkoek. Kijk, ik ben dik en aan het afvallen door te doen wat hierboven staat. En dat gaat goed. Dus als je dat 1 of daagjes doet komt het allemaal wel goed. En je moet niet stressen om je gewicht, dat is niet goed voor je.
Want ik heb een keer een hele week op één rijstwafel per dag geleefd, verder niks, en na een week was ik vier kleine grammetjes verloren. Ik verlies nooit gewicht. Maar misschien dat ik de rest van de week extreem weinig overdag en in de ochtend ga eten, en dan s' avonds goed? Denk je dat je van één zo'n week dik word? Normaal eten we heel gezond in de week en ik ook.
Saffier schreef:
(...) Want ik heb een keer een hele week op één rijstwafel per dag geleefd, verder niks, en na een week was ik vier kleine grammetjes verloren. Ik verlies nooit gewicht. Maar misschien dat ik de rest van de week extreem weinig overdag en in de ochtend ga eten, en dan s' avonds goed? Denk je dat je van één zo'n week dik word? Normaal eten we heel gezond in de week en ik ook.
Dat is slecht! Je moet goed ontbijten, belangrijkste maaltijd van de dag. Ga sonja bakkeren. Mijn moeder was in 2 weken 5 kilo kwijt. Dus dat werkt hartstikke goed.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Dat is slecht! Je moet goed ontbijten, belangrijkste maaltijd van de dag. Ga sonja bakkeren. Mijn moeder was in 2 weken 5 kilo kwijt. Dus dat werkt hartstikke goed.
Mijn mama had een speciaal progamma gekregen om af te vallen ze viel heel snel en heel veel af, uiteindelijk is ze 25 tot 30 kilo kwijtgeraakt, en daarop stond eigenlijks echt heeeeel veel eten!