• Hey...
    Ik heb juist heel slecht nieuws ontvangen. Maar laat ik eerst even beginnen bij het begin.
    Vroeger zat er een jongen bij mij op school genaamd Nicky. Hij was als kind vaak heel erg ziek en moest veel medicatie nemen. Toen we 12 jaar waren waren we nog steeds bevriend. Michy legde me uit dat hij ziek was en eraan zou sterven. Hij had namelijk van bij zijn geboorte het hiv-virus (dankzij zijn ouders). Na lang twijfelen hadden zijn ouders dan toch beslist om te verhuizen. Naar Amerika. Wat ging ik Michy en Steven (Michy's oudere, niet zieke broer) missen.

    Ook al woonde hij nu in Amerika hij was mijn soulmate. Hij kwam iedere vakantie terug naar België en dan gingen we shoppen enzo.
    Ondertussen is Michy 17 jaar geworden, wat bewonderenswaardig is. Na zijn 17de verjaardag op 23 Mei 2010, liet hij me weten dat hij ging stoppen met zijn medicatie.

    Michy was een vechter. En in de zomervakantie was hij er weer!! 2 hele maanden! Maar in augustus enkele dagen voor mijn verjaardag ging het fout. Hij belandde in het ziekenhuis in België en werd na ongeveer 2 weken overgebracht naar Amerika. Mijn verjaardag hebben we gevierd in het ziekenhuis.

    Enkele weken geleden is het dan gebeurd. Na een maandenlange strijd is het gedaan. Hij heeft er tegen gevochten, zo hard hij kon. Maar het zat er aan te komen. Op vrijdag 21 januari 2011 om 19u47 is hij overleden. Het is moeilijk. Ik mis hem. Hij was mijn soulmate!!
    En kon niet eens naar de begrafenis...

    Waarom ik het nu pas vertel? Ik vind het enorm moeilijk om dit te vertellen. Het doet me steeds meer en meer beseffen dat hij er niet meer is, dat hij er niet zal zijn in de vakantie, op zijn 18de verjaardag, op
    mijn 18de verjaardag... Nooit meer...
    Het doet zo'n pijn, maar ik moest mijn verhaal ergens kwijt...
    Bedankt als jullie dit helemaal hebben gelezen. Het doet deugt dat ik eindelijk mijn verhaal kan doen...

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:41 ]

    Aaaahw ;3 sterkte<3


    Me so good.

    Ahw, echt vet heftig.
    Ik zou me echt niet kunnen voorstellen als dat bij mij gebeurt.
    En het ergste ong. nog is dat het ong. op jouw verjaardag was...
    Ik zou dan elke verjaardag er weer terug aan moeten denken... ;$

    -hug-
    Veel sterkte (flower)
    R.i.p, Michy.

    Aw, dat is echt sneu.
    Heel veel sterkte!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    FromHell schreef:
    Ahw, echt vet heftig.
    Ik zou me echt niet kunnen voorstellen als dat bij mij gebeurt.
    En het ergste ong. nog is dat het ong. op jouw verjaardag was...
    Ik zou dan elke verjaardag er weer terug aan moeten denken... ;$

    -hug-
    Veel sterkte (flower)
    R.i.p, Michy.

    Thx...
    En het is niet alleen iedere verjaardag, maar gewoon iedere dag. Sinds zijn dood ben ik beginnen bidden. Iedere dag opnieuw. Zijn foto heeft een hele mooie plaats gekregen op mijn bureau met enkele kaarsen. Zo zal ik hem nooit vergeten en dat is ook de plaats waar ik nu bid... =(

    Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wat erg voor je!
    Heel veel sterkte, al heb je daar natuurlijk niet veel aan, maar weet dat we om je geven. (flower)


    “Love is a contradiction.”

    wat erg voor je ):


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wauw, hij was idd een vechter.. <3
    Heel veel sterkte ermee!
    <3


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    -bighug-
    ahhhhh ik krijg tranen in me ogen bij het lezen(huil)
    R.I.P Michy
    wat haat ik die ziektes ¬¬


    Shoganai i ne~

    Dat is echt een rotgebeuren!
    Maar hij ontzettend dapper geweest. Ik wens je heel veel sterkte met alles, want meer kan ik toch niet doen.

    Bedenk dat het leven doorgaat, ook zonder hem.
    (flower)


    Felix

    Seel schreef:
    wat erg voor je ):

    Dat is echt heel erg. Ik wens je veel sterkte met erbovenop komen!


    Hope goes lost but never dies.

    Sterkte!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Oh! Ik vind dit echt zó erg voor je...
    Héél veel sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    -hug-

    wat erg voor je:'(

    Sterkte(flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    sterkte


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one