• Hoihoi.(H)
    Ik zit met een probleempje.
    Mijn ouders zijn bevriend met een meneer,
    die meneer heeft zijn kinderen al weet ik hoeveel jaar niet meer gezien.
    Hij heeft een zoontje van ongeveer 11 en een dochtertje van 13.
    Nu blijkt het dat ik dus dat dochtertje ken en dat dat zoontje bij mijn zusje in de klas zit, en dat dochtertje zit bij mij op school.
    Nu zou ik dus graag naar zijn dochter gaan, en vragen of ze hem ook mist en zeggen dat ik hem ken.
    Maar mijn moeder zegt: Bemoei je er maar niet mee oke?
    Oke ik snap dat ik mij er niet mee moet bemoeien,
    maar dat is toch zielig voor hun vader dat hij hun heel lang niet heeft gezien en niet eens zijn eigen kinderen heeft zien op groeien?
    En misschien wil zijn dochtertje juist wel wat meer over hem weten!
    Oke misschien wilt ze dat wel niet, maar ik kan het altijd proberen toch?
    Of zou ik het niet doen? Help, ik weet het niet !

    Je kan er altijd over beginnen, vind ik.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het met je eens. :Y)

    Inderdaad. Als ze het niet wilt, kan ze het altijd nog aangeven.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het doen:Y)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik denk ook wel dat het geen kwaad kan om erover te beginnen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Just don't, je weet niet wat dat met dat kind doet. Wacht af tot ze zelf aangeven dat ze hun vader een keer willen zien ofzow.


    #WWED - What Would Emma Do?

    gewoon vragen, als ze nee zeggen gewoon links laten zeggen.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Je kan er gewoon tegen haar over beginnen, en dan kom je er vanzelf achter of ze haar vader wil wil zien of niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het is natuurlijk goed om ervoor te zorgen dat ze bij elkaar komen. ik bedoel het is toch erg voor hun vader en kinderen ze weten waarschijnlijk bijna niks over hem.
    Maar misschien zijn er wel dingen waar jij niets van af weet, ik bedoel je moeder moet tog wel een reden hebben om te zeggen dat je je er niet mee moet bemoeien?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Maar weet je ook waarom ze hem al zo lang niet gezien hebben?
    Als het aan die vader ligt zou ik het niet doen, het kan dan gevoelig liggen.
    Als het een andere reden heeft zou het wel kunnen denk ik. Maar breng het wel voorzichtig.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    Maar weet je ook waarom ze hem al zo lang niet gezien hebben?
    Als het aan die vader ligt zou ik het niet doen, het kan dan gevoelig liggen.
    Als het een andere reden heeft zou het wel kunnen denk ik. Maar breng het wel voorzichtig.


    Mijn moeder zegt dat als er ruzie was dat het een slaande ruzie was.
    Misschien dat hun moeder zou denken dat hun ook werden geslagen?
    Ik ga het sowieso rustig proberen, het is ook niet leuk als er in een x iemand op je af komt lopen met: Hee, ik ken je vader. En van dat soort dingen.

    Ik heb met haar gesproken, ze zegt dat ze hem soms wel mist.
    Maar natuurlijk staat zij aan de kant van haar moeder, ze zegt dat haar vader er steeds een ander verhaal van maakt. Nu zegt ze tegen mij op msn dat als haar vader nu contact wilt dat hij ze wel mag bellen. Maar toen ik tegen mijn moeder zei dat ik haar had gesproken zei mijn moeder: Wedden dat jij straks die vader op je kop krijgt?
    Oke, dat boeit mij niet echt maar nu wil ik dat wel tegen haar zeggen dat als hij wel contact wilt dat hij ze wel mag bellen, maar nu durf ik niet meer.:$

    Ik zou het niet doen. Die kinderen zitten er waarschijnlijk echt niet op te wachten om zoiets van jou te horen te krijgen. Dat zijn hun privé zaken en daar steek je best je neus niet in. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Assassin schreef:
    Je kan er altijd over beginnen, vind ik.


    "Ignite, my love. Ignite."