• Wat hebben jullie gekozen? voor de mensen die nog niet gekozen hebben wat zijn jullie van plan te kiezen??

    Ik weet het nog niet zo goed. Ik kan het allebei maar wanneer ik het vak NLT zou kiezen zou ik daar ookal Wiskunde A hebben dus,, ik twijfel nog.

    Ik had A, toen ik nog op school zat. Nu heb ik lekker geen wiskunde meer [/hbo]:Y).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb NLT en wiskunde B en dat bevalt me prima :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    C :'D Maar het gaat nu redelijk goed, dus misschien dat ik aan 't eind van 't jaar op A overstap. Anders zit ik in m'n eentje in de klas ._.

    Maar dat je het wel even weet: Het is niet altijd zo dat A makkelijker is dan B. Want ik heb vriendinnen die vorig jaar in de 3e, 8en voor B haalden en dan een onvoldoende tot 6 voor A. Het ligt er gewoon aan wat jij het makkelijkst vindt. A is meer met statistieken en kansberekeningen en B is met formules en Pythagoras en al die dingen waar ik niks van snap (krul)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 23:17 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Btw, ik ken een meisje die wiskunde D in het engels volgt, en daar gemiddeld een 10 voor staat. Op gymnasium. Dat kind heeft trouwens ook echt geen leven. Dan snap je meteen waarom.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ga wiskune A kiezen. Past beter in mijn paket en met wat ik later wil worden. Verder denk ik dat ik B ook wel zou kunnen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik heb geen idee wat 't allemaal inhoud, maar wij hebben ook wiskunde C & D. (:


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Wiskunde B. (:


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    LALALALALA schreef:
    Btw, ik ken een meisje die wiskunde D in het engels volgt, en daar gemiddeld een 10 voor staat. Op gymnasium. Dat kind heeft trouwens ook echt geen leven. Dan snap je meteen waarom.

    OMG, respect (:
    Ik doe wiskunde B.


    Felix

    Ik heb nu wiskunde B en ik heb geen enkele voldoende gehaald.. Dus of ik laat het volgend jaar vallen óf ik ga wiskunde A doen.


    your eyes are like stars in the night.

    ik wil het liefst wiskunde c kiezen :$ maar ik kan ze allemaal wel aan, dus ik denk nog na


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ga wiskunde B kiezen voor volgend jaar. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Wiskunde B (yeah) (anders kan ik nooit het profiel doen wat ik wil en ik vind wiskunde heel makkelijk :P )


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb nu Wiskunde B,
    omdat ik Wiskunde A niet kon.
    Maar Wiskunde B kan ik ook niet..
    Ben ik zo'n beetje achter gekomen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    GEEN _O_

    ten minste, dat dacht ik toen ik mijn profiel heb gekozen, nu heb ik echt superveel spijt en wil ik héél graag wiskunde A, omdat ik dan naar Atheneum mag. Anders, als ik naar een andere school ga en daar word aangenomen neem ik wiskunde C (wiskunde A maar dan met extra uitleg, en volgens mij minder moeilijk -> kan alleen op atheneum)


    Destroy what destroys you.

    WOUAH schreef:
    Ik heb geen idee wat 't allemaal inhoud, maar wij hebben ook wiskunde C & D. (:


    Zie mijn eerste reactie voor wiskunde C, en D is volgens mij een bijvak, en dan de combinatie van A & B, maar dan moeilijker. Wij hebben inderdaad ook wiskunde D. Damn, ik heb dat gezien, en dat is moeilijk D:


    Destroy what destroys you.