• Wat hebben jullie gekozen? voor de mensen die nog niet gekozen hebben wat zijn jullie van plan te kiezen??

    Ik weet het nog niet zo goed. Ik kan het allebei maar wanneer ik het vak NLT zou kiezen zou ik daar ookal Wiskunde A hebben dus,, ik twijfel nog.

    Ik ga kiezen wat het makkelijkst is (;


    Me so good.

    Avery schreef:
    Ik heb wiskunde A en zelfs daar snap ik geen flikker van.


    hoi, jij bent leuk.

    Wiskunde A


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik volg B en ik kan het wel aan. Nuja, niet de hoogste punten ofzo, maar ik doe er niets meer voor dan vroeger dus ja (krul)

    Edit: Is dat A/B systeem wel hetzelfde in België als in Nederland? Bij ons is het gewoon het verschil tussen 4 of 5 uur. En natuurlijk hebben die van de A minder leerstof.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 21:57 ]


    effort never betrays you

    Wiskunde B, gaat op zich nog goed maar heb morgen een toets en volgens mij ga ik die echt helemaal verpesten :s Het wordt nu wat moeilijker!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Dreamwalker schreef:
    Ik volg B en ik kan het wel aan. Nuja, niet de hoogste punten ofzo, maar ik doe er niets meer voor dan vroeger dus ja (krul)

    Edit: Is dat A/B systeem wel hetzelfde in België als in Nederland? Bij ons is het gewoon het verschil tussen 4 of 5 uur. En natuurlijk hebben die van de A minder leerstof.

    Ik denk het niet? x]

    In mijn richting krijg je maar 4u wiskunde en ik vind het vrij doenbaar al ben ik 1 van de weinigen. Onze school heeft een hoge graad in wiskunde tot ongenoegen van sommigen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    C bestaat ook nog. Tenminste bij ons op school. En D, maar dan moet je wel heel veel van wiskunde houden.
    Anyway, ik weet het nog niet. Ik moet dit jaar kiezen, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het verschil nog steeds niet snap. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    B, maar ik heb ook een NG/NT profiel. Dus voor mij was dat gewoon veel handiger, daar kan ik meer mee.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik heb A gekozen. Van B snap ik niks, A is veel meer mijn ding.
    Vraag me overigens wel af waarom iedereen zegt dat A makkelijker is en minder werk, ik ken genoeg mensen die gewoon niks snappen van A. Het moet gewoon je ding zijn.

    Ik heb wiskunde C gekozen (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    A.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb wiskunde B en D


    Je moet worden wie je bent.

    Wat is wiskunde A & B nou weer?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    C!

    T/m de 4e klas is dat hetzelfde als A en daarna zie je een verschil dat nauwelijks merkbaar is.
    Maar als je alleen tusse A of B kan kiezen, zeg ik A.

    Ik had eerst B, maar dat is de technische kant en dat lag me niet, dus nu heb ik A