• Tijd is iets waardevols. Uiteindelijk gaat alles veel te snel en vergeet je het weer. Je vergeet wat je voelde, wat je deed, wat je zag. Terwijl er momenten zijn die je niet wilt vergeten. Momenten die eeuwig mogen duren. Je beseft pas hoe waardevol sommige minuten zijn als blijkt dat je ze nooit meer zult meemaken. Nooit meer op dezelfde plek, nooit meer met dezelfde dingen. Heel soms komt het voor dat je momenten heb waarbij je niet het idee heb dat je mijn tijd aan het verspillen ben. Maar als alles dan over is heb je toch het idee dat je die waardevolle minuten niet bewust hebt gebruik om alles maar dan ook echt alles goed in je geheugen vast te nemen. De helft van wat er gebeurd is weet je al niet meer na een paar uur terwijl je ernaar verlangt om je alles in detail te kunnen herinneren.

    At least, hetgeen hierboven geldt voor mij. Nu vraag ik me af hoeveel van jullie jezelf hierin herkennen.
    ~Jep, dit komt uit mijn hoofd~

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 18:46 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Alles.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Je zegt wat ik denk.
    Ja, ik herken me hier zeker in.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, daar herken ik me in.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik herken dit zo zo erg...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    je neemt me de woorden uit me mond zo denk ik ook


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik herken iedere letter helemaal _O_


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat is al meer dan ik verwachtte...
    Ik dacht dat dit alleen voor mij geldt x)


    #WWED - What Would Emma Do?