• De leraren van mijn school besloten vanmiddag mijn huis te bellen. Leukja, toen ik er niet was. En even vertellen dat het 'Helemaal niet zo goed ging met mij op school.' Nu ben ik thuis, mijn vader is zò boos dat hij dingen keihard aan 't neersmijten is, als hij iets vastpakt. Mijn moeder zegt helemaal niks meer, en noemt me 'stom' En mijn zus is sowieso boos op me. (': Yay thanks school, voor deze geweldige sfeer.

    Ook gehad dat school de stemming thuis zo kon verpesten?

    Ja, ik herken het. Bij mij heeft mijn natuurkundeleraar ook ooit naar huis gebeld om te zeggen dat ik tegen hem was uitgevallen in de klas. Sterkte ingeval!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Omg, dat zuigt... im sorry.
    Bij mij is dat nog niet echt gebeurd...

    Uhm ja, toen ik een 1 haalde die drie keer meetelde...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja, vaak zat ._.
    Vooral die mentoren bemoeien zich met dingen waar ze gewoon buiten moeten blijven. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan daar ook zo slecht tegen.

    Oh da's irritant. Bij mij nog nooit gebeurt, omdat ik - ahum - een heilig boontje ben, maar ik begrijp het wel. Talk to them. Sterkte (flower)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ja, lullig dat je school belt, maar ze doen wel hun plicht. Je ouders kunnen beter je helpen in plaats van zo boos te worden.
    Wil niet lullig overkomen, maar zo denk ik erover. Ik begrijp heel goed dat het rot voor je is!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    dat is echt kut... bij ons op school hebben ze een systeem waardoor je de cijfers van je kind kan zien, en daar kijkt mijn vader echt constant op. heeel irritant.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ja, maar gelukkig gaat het nu wel weer goed bij ons ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vind echt niet dat school daar het recht voor heeft eigenlijk.
    Das echt wel kut ;s


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ZeroGravity schreef:
    dat is echt kut... bij ons op school hebben ze een systeem waardoor je de cijfers van je kind kan zien, en daar kijkt mijn vader echt constant op. heeel irritant.


    Dat hebben wij ook maar me moeder kijkt togh nooit.

    ontoppic : Me mentor had ook gebeld en toen wou me moeder echt alles weten enzo ik werd echt boos

    Sterkte (flower)
    and I'll always be there for you, but you already know that ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Als mijn ouders dat zouden horen zouden ze ook flippen en ik zou janken en smeken mn school het niet te vertellen, want dan zou mn moeder me vermoorden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ZeroGravity schreef:
    dat is echt kut... bij ons op school hebben ze een systeem waardoor je de cijfers van je kind kan zien, en daar kijkt mijn vader echt constant op. heeel irritant.


    Smile and live.

    Ja. School verpest 9/10 de humeurs van ouders/kinderen thuis.