• Ben jij op school lief en stil, of heb je ook tegen leraren een grote mond en ga je je eigen weg??

    Ik schrijf meestal in de les en ben dus best wel stil. Maar ik ben er wel al vaker uit gezet. Dus ook niet altijd even lief.

    Dat ligt er echt aan. Bij sommige vakken ben ik wel stil en rustig, omdat ik weet dat ik daar niets moet flikken, maar bij Nederlands ben ik juist weer heel druk en heb ik grote mond en zo. Dus 't verschilt :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben het hypere type. Wel eens de klas uit gezet voor luidruchtigheid en ik spijbelde soms stiekem


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik ben best een duivel.
    Maar meestal lukt het me om mijzelf binnen de grenzen van de leraar te houden.
    Maar ik kan veel voor elkaar krijgen bij een leraar -Als in: Uitstel krijgen voor een verslag bijv-
    Dus volgensmij mogen de meeste me wel (:
    En ik deel een Muse passie met 3 van die leraren _O_

    Maar, ik zit er eigenlijk dus tussenin.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben de drukste van de klas en volgens mij heb ik een concentratie probleem..
    Ik heb een grote mond, ben hyperactief, praat veel te veel, erg melig, onoplettend en de grappenmaker (;

    Ik kan best lief zijn, als de leraar lief is(cat)

    Ik krijg best veel strafwerk en moet best vaak nablijven. Maar de SU die er altijd bij moet blijven als ik moet nablijven, vind dat ik soms onterecht gestraft word en lacht om mijn spontane acties xd

    & ze vindt het best gezellig dat ik er ben zodat ze tenminste iemand heeft om mee te kletsen, want de anderen die moeten nablijven ( meestal dezelfde) zitten in de 3e of hoger en dat zijn echt de aso's van de school;s

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 22:29 ]


    Me so good.

    Ik doe waar ik zin in heb, maar het is niet zo dat ik telkens ruzie met leraren heb ofzo :') Ik kom er altijd mee weg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.