• FF jullie mening.
    Lezen jullie eerder een Story met een leuke bijpassende Cover of Lezen jullie ook als er een leuke inleiding staat??

    Ik vind bij een cover wekt bij mij meer interesse.

    Ja, dat vind ik ook.
    Maar als er een intro staat die interessant is (of als de grammatica überhaupt goed is) ga ik soms ook wel even lezen


    Felix

    Meestal is de cover beter dan het verhaal.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    CrazyChicken schreef:
    Ja, dat vind ik ook.
    Maar als er een intro staat die interessant is (of als de grammatica überhaupt goed is) ga ik soms ook wel even lezen


    Ja, ik ook xD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Beide, maar ik vind een inleiding interessanter dan een cover, want een cover zegt vaak ook niks over een verhaal, vind ik.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    bij een cover, ik lees ook stories zonder cover óf inleiding, die lees ik niet altijd, als ik em bijv. te lang vind, jeweetwel 2 regels x´D


    A woman's best make up is her smile

    Deserted schreef:
    Beide, maar ik vind een inleiding interessanter dan een cover, want een cover zegt vaak ook niks over een verhaal, vind ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind de inleiding belangrijk!


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik denk eerder inleiding. Want als er wel een leuke cover staat, maar geen inleiding heb ik vaak geen zin om te gaan lezen omdat ik geen idee heb wat me te wachten staat en waar 't over gaat.
    -Je hebt wel veel topics aangemaakt, of niet dan? :'D-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Uhm, ik vaak gewoon cover.
    Omdat ik zoieso niet zoek om de inleiding te lezen.
    Ik ben gewoon lui,


    <3

    Beide. Maar ik lees ook wel eens verhalen die geen cover hebben en ook een, nou ja, slechte inleiding, zolang het idee me maar aanspreekt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik let daar niet zo op(; ik lees de eerste hoofdstuk en dan kijk ik wel of ik het leuk vond;p


    Me so good.

    Een korte inleiding en een cover/plaatje het liefst :3


    There are several things that I have been doing wrong.