• Ik loop al lang te zeuren dat ik een hond wil, en mijn oog is nu op een zwart witte border collie gevallen. Maar die zijn ook weer heel druk ;x.
    Dus ik zag dit filmpje op youtube en was weer meteen verkocht. En ik ken er zelf ook een =)

    Maar even on topic: Wat voor 'n hond hebben jullie?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wij hebben een Border collie, een zwart witte genaamd Logan. En geloof me, zo'n beest moet je echt 24/7 aandacht geven, ze zijn druk dus dat betekend dat je elke dag een uur met hem moet wandellen en daar hou je je toch niet aan, zo is dat bij ons tenminste. Ze hebben heel erg veel haaruitval, ze moeten speciaal hondenvoer, willen ze geen haaruitval hebben! (:

    Denk dus echt goed na voordat je een bordercollie neemt!

    Oja, die trucjes, die kan een hond niet meteen hé? Dat duurt echt maanden voordat je ze dat aan leert

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 20:03 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De allerleukste Engelse cocker spaniel op aarde. :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een soort van herders hondje maar ze is net geen herders hond ze is klein en met een krulstaart. Ik weet wel de naam maar het is erg moeilijk om uit te spreken dus ik


    What is youre favo scary movie?

    Wat lief!! wij hebben twee cavelier king charles spaniels (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik wil een hond, omdat ik allergisch ben voor katten, en waarschijnlijk niet voor honden :3
    Ik wil een wat kleinere hond, maakt niet uit wat, ras hoeft van mij niet eens :3


    Destroy what destroys you.

    geen,


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Duitse herder, en kruising tussen yorkse terrier en een pinser. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb een labrador :3

    Omg, die hond van het filmpje is wel heel vet. O.a. die koffer-truc en dat ie dan met z'n snuit eruit komt piepen, echt heel cute.

    OMG, wat een geweldige hond op dat filmpje!
    Ik heb zelf een Boxer (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb een west highland white terrier oftewel een westyzo eentje


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Die hond is geweldig! Ik wil hem ooook.
    Ik wou ook een border collie, maar er waren geen puppy's meer beschikbaar ;( Nu heb ik een Jack Russel en een bruine Labrador


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Onderschat Bordercollies niet! Ze moeten heel strict getraind worden en ze moeten er elke dag uit. Sowieso één keer per week moeten ze hun energie kwijt aan bijvoorbeeld schapen hoeden.


    your eyes are like stars in the night.

    Een duitse herder.