• Heej Hallootjes,

    Ik zoek mensen voor in mijn nieuwe verhaal:

    Shanice is een meisje dat een zwaar verleden heeft. Toen ze 7 was overleed haar vader toen hij het ja-woord tegen haar moeder ging zeggen, hij ging dood toen de net 2 minuten getrouwd waren en op haar 15 op de zelfde dag pleegde haar moeder zelfmoord. Shanice weet niet meer waar ze het heeft en gaat aan de alcohol. Ze ontmoet een jongen die haar wil helpen, maar niet op de juiste manier. Hij weet zijn handen niet thuis te houden, en zijn vrienden trouwens ook niet. Zal het voor de jongen het einde van zijn carriere zijn en voor Shanice het einde van haar leven?

    Shanice --> RvPersie
    Beste vriendin Shanice --> xValery
    Vrouw die Shanice probeert te helpen --> Heeft nog niemand zich woor in geschreven maar wij [TubbieToast en ik willen graag beginnen
    Drugsdealeres (vrouwelijk dus x'D) --> MissGravity

    Wat ik moet weten:

    Naam:
    Uiterlijk (met foto!):
    Karakter [kan afwijken als je het verhaal eenmaal leest]
    Kenmerken:
    Extra:

    Karakters heb ik denk ik zo al in mijn hoofd.
    Ik kies niet de eerste maar de beste!
    Owja de beroemde persoon kom je soon te weten x'D

    xxFaith

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 18:14 ]


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    De BFF;
    Naam: Brooke Parker
    Uiterlijk: Brooke.
    Karakter: Spontaan, vrolijk, soms een beetje bitchy, maar ook erg aardig. Soms floept er op het verkeerde moment net een foute opmerking uit, en dat kan soms ruzies veroorzaken.
    Kenmerken: De tattoo op haar rug., en haar haar dat ze altijd heel leuk heeft zitten.
    Extra: Heeft geen vriendje.

    Zo ong. goed?

    en., ik zoek zelf ook rollen, wil jij miss helpen?

    Huh Iemand anders had dit verhaal ook al neer gezet?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    Huh Iemand anders had dit verhaal ook al neer gezet?


    Dat weet ik daar schrijf ik het verhaal mee samen maar ik kreeg eerst geen reacties op deze ): Srry als je hier door verward raakt

    xx


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    iChat schreef:
    (...)

    Dat weet ik daar schrijf ik het verhaal mee samen maar ik kreeg eerst geen reacties op deze ): Srry als je hier door verward raakt

    xx


    Ohhw oke,Ja ik snapte het al even niet meer xD.
    Maar bedankt voor de info hihihi.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.