• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart.
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    So c'mon and bring it on. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn kerel doet niet mee met Oranje. :'(

    Van Persie niet bij Oranje, Luuk de Jong vervanger

    Robin van Persie sluit deze week niet aan bij de selectie van Oranje voor de oefeninterland tegen Oostenrijk. De aanvaller van Arsenal heeft bondscoach Bert van Marwijk maandagochtend laten weten wegens griep af te haken.

    Luuk de Jong is direct als vervanger van Van Persie opgeroepen. De aanvaller van FC Twente maakte deel uit van de equipe van Jong Oranje voor het oefenduel met Tsjechië. De Jong debuteert nu alsnog bij het 'grote' Oranje.

    Zaterdag zag Van Marwijk al middenvelders Rafael van der Vaart en Nigel de Jong geblesseerd afhaken, waardoor zijn keurkorps nu uit twintig spelers bestaat.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    Mijn kerel doet niet mee met Oranje. :'(

    (...)

    Ik zag het!
    Ik ben engels leren -.-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben thuis. =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gerard Piqué heeft zijn relatie met Shakira bevestigd!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    Gerard Piqué heeft zijn relatie met Shakira bevestigd!

    OMG, EN LYNN DAN?! :o
    oke niet
    maar waar staat dat? :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cescy speelt woensdag niet mee met Spanje..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Penelope schreef:
    Gerard Piqué heeft zijn relatie met Shakira bevestigd!
    Lien, you just broke my heart :'(


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    De centrale Barca gisteravond hing een foto op je Facebook met de zanger vierde zijn verjaardag met Puyol, onder anderen. De relatie is bevestigd.
    De foto meest gewilde en meest gewenst is door de hele wereld aan het licht gekomen. Er werd gespeculeerd dat het, in de roddelbladen, je zou kunnen verwachten euro betalen 150.000. Er wordt gezegd dat Guardiola zelf had hem geadviseerd om zaak op te lossen dit zo spoedig mogelijk, voor het oog van de speler zelf, en het team . De voetballer werd gevolgd door vele paparazzi, die zelfs 's nachts op wacht stond dag en in zijn huis in Barcelona.

    Nou, met deze intimidatie die was ondergedompeld Barca verdediger, speler van FC Barcelona, Gerard Pique, heeft zijn relatie met Shakira bevestigd via sociale netwerken poseren met Colombiaanse popzangeres Shakira, waarmee hij relatie voor enkele maanden.

    Op 1227, Gerard Pique hing in zijn twitter deze zin: "Binnen een paar minuten hangen een foto na de wedstrijd, mijn verjaardag te vieren" . Niemand kon bedenken, die zou verschijnen in het beeld. Duurde niet lang wachten, want op 0:33 Geplaatst deze link: "Hier is de foto het vieren van de verjaardag. De foto link post naar Facebook . En daar verscheen de meest gezochte beeld.

    Op de foto, Pique, in aanvulling op de zanger, poseert met teamgenoot Carles Puyol en zijn vriendin, Malena Costa , onder anderen. Tonen het vieren van de verjaardag van beide, want na ongelukken van het leven, zijn geboren op dezelfde dag, 2 februari, maar wel 10 jaar.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MOCMOC schreef:
    (...)Lien, you just broke my heart :'(


    Ik las het net :$


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MOCMOC schreef:
    Cescy speelt woensdag niet mee met Spanje..


    WAAAAROM NIET?!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stiekem ben ik blij voor Gerard, maar ik vind het ook sneu voor de fans. Ik weet hoe ze zich voelen -Damn Carborena-

    Penelope schreef:
    (...)

    WAAAAROM NIET?!
    Hij is ziek


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    1602011 schreef:
    Stiekem ben ik blij voor Gerard, maar ik vind het ook sneu voor de fans. Ik weet hoe ze zich voelen -Damn Carborena-


    Dat heb ik met Carla D. García >.<


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MOCMOC schreef:
    (...) Hij is ziek


    Pershoofd is ook al ziek. =(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    (...)

    Pershoofd is ook al ziek. =(

    das las ik ook al =(


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John