• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart.
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    So c'mon and bring it on. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil wel ff zustertje spelen _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hahahhahaha, ik ga hier echt dood! Die foto van zijn verjaardag bevestigd helemaal niets! Het is niet omdat Shakira op zijn verjaardagsfeest was én dat ze bij hem op de foto staat dat ze ook werkelijk een koppel vormen. Als ze werkelijk een koppel zouden zijn zou Piqué die foto helemaal niet op zijn Twitter of Facebook hebben gezet. Hij weet maar al te goed dat de paparazzi hem en haar overal volgen.
    Volgens mij zijn -net zoals de twee zelf zeggen- gewoon zeer goede vrienden. Meer niet!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Hahahhahaha, ik ga hier echt dood! Die foto van zijn verjaardag bevestigd helemaal niets! Het is niet omdat Shakira op zijn verjaardagsfeest was én dat ze bij hem op de foto staat dat ze ook werkelijk een koppel vormen. Als ze werkelijk een koppel zouden zijn zou Piqué die foto helemaal niet op zijn Twitter of Facebook hebben gezet. Hij weet maar al te goed dat de paparazzi hem en haar overal volgen.
    Volgens mij zijn -net zoals de twee zelf zeggen- gewoon zeer goede vrienden. Meer niet!


    Nou het stond er wel bij in iedergeval.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MOCMOC schreef:
    Hahahhahaha, ik ga hier echt dood! Die foto van zijn verjaardag bevestigd helemaal niets! Het is niet omdat Shakira op zijn verjaardagsfeest was én dat ze bij hem op de foto staat dat ze ook werkelijk een koppel vormen. Als ze werkelijk een koppel zouden zijn zou Piqué die foto helemaal niet op zijn Twitter of Facebook hebben gezet. Hij weet maar al te goed dat de paparazzi hem en haar overal volgen.
    Volgens mij zijn -net zoals de twee zelf zeggen- gewoon zeer goede vrienden. Meer niet!

    Lynn, ik hoop het voor je
    jullie storen me tijdens mijn engels (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    (...)
    Lynn, ik hoop het voor je
    jullie storen me tijdens mijn engels (cat)


    Ik suck in Engels. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    (...)

    Nou het stond er wel bij in iedergeval.
    Tuurlijk zegt de pers dat erij. Dat is hun job! Van zolang ik niet uit Piqué's mond een bekentenis heb gehoord geloof ik er gene zak van..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Penelope schreef:
    (...)

    Ik suck in Engels. :')

    Ik ook man, m'n hoogste cijfer voor engels is een 4 (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    En mijn hoogste cijfer in Engels was een 8.5 8D

    MOCMOC schreef:
    (...)Tuurlijk zegt de pers dat erij. Dat is hun job! Van zolang ik niet uit Piqué's mond een bekentenis heb gehoord geloof ik er gene zak van..


    Ach ja. Boeien. Ook al zijn ze goede vrienden :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Het schijnt anders dat Gerard het zelf heeft bevestigd, nadat Pep dat van hem had gevraagd. Pep had namelijk het gevoel dat die gekte hem slechter liet spelen of dat ie zich minder kon concentreren.
    Idk. Dat las ik ergens.
    En wat dat nog. Shakira is mooi en koel. En Gerard verdient ook wel iemand. ;p Alleen is zij tien jaar ouder en hij 40 centimeter groter, maarja, het kan allemaal best. Of ze zijn gewoon hele goede vrienden, dat kan natuurlijk ook.
    Die foto bewijst inderdaad niets. Carles en Malena staan er toch ook op :'). Met hun is ie toch ook alleen vrienden -nemen we aan-/

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 15:06 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    @ Elena, Lotte.
    Ik zit toch niet meer op school dus ja. xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lees nu allen mijn verhaal
    @Lien, ik wil pensioen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Weetje, pure ironie;
    Spanje - Colombië
    Piqué - Shakira.
    Snappie ? (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Weetje, pure ironie;
    Spanje - Colombië
    Piqué - Shakira.
    Snappie ? (:


    Haha, Skakira is een tijdje geleden verhuist naar Barcelona :'). (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    MOCMOC schreef:
    Weetje, pure ironie;
    Spanje - Colombië
    Piqué - Shakira.
    Snappie ? (:

    Nee ik snap hem niet, maar ik ben dom (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John