Ik heb het hier thuis liggen. Gekregen met mijn verjaardag.
Maar ik kom er maar niet door heen.
Gelezen?? Zo ja. Wat vond je ervan en het je er ook moeite mee om het te begrijpen??
- Home
- Forum
- Lectuur en literatuur
- Zielen [The Host]
Zielen [The Host] - Lectuur en literatuur
-
6 feb 2011 - 16:376 feb 2011 - 16:49
Mosseljongen schreef:
Ik heb hem ook al een tijdje op mijn nachtkastje liggen, maar ik kom er ook maar niet doorheen. Maar binnenkort ga ik er weer in verder, denk ik, aangezien iedereen hier zegt dat hij de moeite waard is. :'D
Ik help je wel. =pHas no one told you she's not breathing?
6 feb 2011 - 16:49Mosseljongen schreef:
Ik heb hem ook al een tijdje op mijn nachtkastje liggen, maar ik kom er ook maar niet doorheen. Maar binnenkort ga ik er weer in verder, denk ik, aangezien iedereen hier zegt dat hij de moeite waard is. :'D
gewoon doorlezn, uiteindelijk snap je het wel ^^
Hebben jullie btw ook de bonuschapter gelezen? met mel's pov?walking get's too boring, when you learn how to fly..
6 feb 2011 - 16:50Jhaa, geweldig boek.
Heb hem al 4x gelezen ofzo..I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
6 feb 2011 - 16:50nou, dat boek wil ik dan ook wel is lezen.
Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
6 feb 2011 - 16:50Puzzle schreef:
(...)
Hebben jullie btw ook de bonuschapter gelezen? met mel's pov?
Waar vind ik die dan?6 feb 2011 - 16:51Dreamwalker schreef:
Gelezen ja. De eerste pagina's vond ik absoluut niet boeiend. Ik snapte er nul van en bleef maar in dezelfde pagina's hangen, waar ik uiteindelijk toch niets van begreep. Maar na een tijdje, toen ik wat verder zat, vond ik het ge-wel-dig. Het is nu zelfs mijn lievelingsboek.
Gewoon doorzetten, het is echt de moeite waard! ;'D
Doen het is echt een mooi boek:Y) maar ik hoorde ook ofzo dat de boek word verfilmt? is dat waar?“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
6 feb 2011 - 16:51FF een vraagje wie is die man die ze ontmoet en wie is Jamie??
Ja,, ze zggen van wel.[ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 16:52 ]
6 feb 2011 - 16:53Puzzle schreef:
(...)
Hebben jullie btw ook de bonuschapter gelezen? met mel's pov?
Wacht? Dat snap ik niet?effort never betrays you
6 feb 2011 - 16:546 feb 2011 - 16:54Viand schreef:
FF een vraagje wie is die man die ze ontmoet en wie is Jamie??
Ja,, ze zggen van wel.
Jamie is Melanie haar broer. En die man waarmee ze zoent? Dat is waarschijnlijk Jared, Melanie haar vriend.
effort never betrays you
6 feb 2011 - 16:58Dreamwalker schreef:
(...)
Jamie is Melanie haar broer. En die man waarmee ze zoent? Dat is waarschijnlijk Jared, Melanie haar vriend.
Danke. En wie is de verzetting en is iedereen in die wereld zo'n ziel ding dan??6 feb 2011 - 17:01Toen ik dat boek in de winkel zag liggen dacht ik: "Hmm, gelijk kopen!" Maar toen ik uiteindelijk toch niks begreep van de samenvatting heb ik hem maar weer terug gelegd.
You were much more muchier, you've lost your muchness.
6 feb 2011 - 17:06Viand schreef:
(...)
Danke. En wie is de verzetting en is iedereen in die wereld zo'n ziel ding dan??
De verzetting zijn de mensen (zoals wij mensen zijn) die zich tegen de overneming van de Zielen proberen te verzetten om zo hun leven te behouden.
-snap je?-
Een groot deel wel ja. De mensen groep waar Wandelaar/Melanie naar toe gaat zijn nog mens en zo zijn er nog wel enkele groepen, maar mensen leven niet meer in het 'openbaar', als je snapt wat ik bedoel ;'Deffort never betrays you
6 feb 2011 - 17:08Funeral schreef:
Toen ik dat boek in de winkel zag liggen dacht ik: "Hmm, gelijk kopen!" Maar toen ik uiteindelijk toch niks begreep van de samenvatting heb ik hem maar weer terug gelegd.
Zonde
lees anders een samenvatting (dus van begin tot eind) opt internet?12 feb 2011 - 18:52