• Ik heb het hier thuis liggen. Gekregen met mijn verjaardag.
    Maar ik kom er maar niet door heen.

    Gelezen?? Zo ja. Wat vond je ervan en het je er ook moeite mee om het te begrijpen??

    Ik vond het niet mooi.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb hem gelezen. (:
    Hij is heel erg mooi. Echt het mooiste boek dat ik ooit heb gelezen denk ik. Maar het begin is wel moeilijk te volgen en dan wordt het saai. (cat)
    Maar de grootse helft van het boek, de laatste/tweede helft, is écht prachtig. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Ik heb hem gelezen. (:
    Hij is heel erg mooi. Echt het mooiste boek dat ik ooit heb gelezen denk ik. Maar het begin is wel moeilijk te volgen en dan wordt het saai. (cat)
    Maar de grootse helft van het boek, de laatste/tweede helft, is écht prachtig. _O_


    Idd, ik vind het leuk als Ian erin komt 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb hem ook thuis liggen, maar ik heb geen zin om er aan te beginnen, ook al is hij vast heel leuk. ;]


    Great minds think alike.

    Ik heb hem neit gelezen, jammer genoeg.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben er aan begonnen. En nu kan ik niet meer stoppen allemaal door jullie Reacties van het is zo'n mooi boek. Maar die titel is het meer dan waard^^ Bedankt voor het aansporen tot het lezen van het boek.

    Haha graag gedaan(A)
    Het is ook gewoon een geweldig boek!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lawrence schreef:
    Haha graag gedaan(A)
    Het is ook gewoon een geweldig boek!

    Inderdaad!


    effort never betrays you

    Ik vind het echt een mooi boek, het kan wel dat je wat moeite hebt met de eerste pagina's, maar dat gaat vanzelf over.(flower)


    You can't control love, love controls us.

    ik heb het gelezen en het is egt geweeeldig :3
    de 1e 50 pagina's duren alleen eventjes,en het is idd best moeilijk om doorheen te komen :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    In het begin is ie moeilijk en je komt er moeilijk doorheen, maar als je doorleest is hij echt super (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik vind het begin inderdaad moeilijk en lang, maar toen het verhaal op dreef kwam kon ik niet meer stoppen! echt een prachtig boek!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Serieus, ik las dat iedereen het moeilijk vond en werd gewaarschuwt door een vriendin dat ik er gewoon doorheen moest bijten maar ik vond er niets moeilijks aan hoor. x'D
    Gewoon een geweldig boek.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Serieus, ik las dat iedereen het moeilijk vond en werd gewaarschuwt door een vriendin dat ik er gewoon doorheen moest bijten maar ik vond er niets moeilijks aan hoor. x'D
    Gewoon een geweldig boek.


    Misschien is moeilijk niet het juiste woord. Ik vond de eerste hoofdstukken gewoon saai en vaag gok ik. Zodra ze op pad gaat vind ik het leuk:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow