• Battle Of the Planets.
    Elke 300 jaar wordt dit legendarische spel gespeeld.
    De acht planeten van het zonnestelsel spelen tegen elkaar in een oeroud spel. Met een zeer kostbare hoofdprijs:
    Het voortbestaan van hun planeet.
    De verliezende deelnemers betalen een hoge prijs,hun planeet wordt genadeloos verwoest.
    De concurrentie is hoog en de deelnemers doen er alles aan om elkaar te overwinnen.

    Evalia,Cathy Summers,Kayla Mia Spring,[...],[...],[...]&[...] besluiten na een tijd samen te werken en het spel te stoppen.


    # Rollen
    - 7 deelnemers elke van een andere planeet. Neptunus is al in gebruik!
    xsavannahh,xSnoepjex
    -Presentator van Battle Of The Planets

    #Informatie
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Planeet:
    Innerlijk: -kies een beetje een speciaal uiterlijk,denk erom dat ze van andere planeten komen-
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Een ding dat je meeneemt naar The Battle:
    Angst: -ik heb angsten nodig waar ik opdrachten van kan maken-
    Extra's: -speciale krachten,familie,liefde,..-

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 19:17 ]

    nobody? ;'(
    -levenloos-

    Rol: 1 van de spelers
    Volledige naam: Miya Miffa
    Leeftijd: 21
    Planeet: Jupiter
    Innerlijk: Iedereen denkt dat ze super schattig is, maar dat is ze van binnen niet. Ze is wel lief voor haar familie en vrienden.
    Uiterlijk: Ze lijkt net op een mens, ze heeft een lange staart en haar oren zijn puntig. Ze heeft wel een zacht roze kleur als huis, ze is slank gebouwd. Ze heeft lang licht bond haar, en grijze ogen.
    Hobby's: Wandelen over haar planeet, ze houdt super veel van Jupiter. Lezen.
    Een ding dat je meeneemt naar The Battle: Een zwaart die electrise tijd geeft (Weet fe nie meer hoe je het spelt)
    Angst: Hele grote spinnen, en bang voor het donker.
    Extra's: Ze houdt super veel van haar familie, ze heeft wel 8 broertjes en zusjes. Ze heeft ook een gave, ze kan dingen laten zweven en ze kan vuur maken met haar handen.

    Ik weet nie of je een foto nodig heb, anders probeer ik er eentje te zoeken


    What is youre favo scary movie?

    MvrLeto schreef:
    Rol: 1 van de spelers
    Volledige naam: Miya Miffa
    Leeftijd: 21
    Planeet: Jupiter
    Innerlijk: Iedereen denkt dat ze super schattig is, maar dat is ze van binnen niet. Ze is wel lief voor haar familie en vrienden.
    Uiterlijk: Ze lijkt net op een mens, ze heeft een lange staart en haar oren zijn puntig. Ze heeft wel een zacht roze kleur als huis, ze is slank gebouwd. Ze heeft lang licht bond haar, en grijze ogen.
    Hobby's: Wandelen over haar planeet, ze houdt super veel van Jupiter. Lezen.
    Een ding dat je meeneemt naar The Battle: Een zwaart die electrise tijd geeft (Weet fe nie meer hoe je het spelt)
    Angst: Hele grote spinnen, en bang voor het donker.
    Extra's: Ze houdt super veel van haar familie, ze heeft wel 8 broertjes en zusjes. Ze heeft ook een gave, ze kan dingen laten zweven en ze kan vuur maken met haar handen.

    Ik weet nie of je een foto nodig heb, anders probeer ik er eentje te zoeken


    Een foto zou handig zijn,maar is zeker niet verplicht ;D

    TheDarkness schreef:
    (...)

    Een foto zou handig zijn,maar is zeker niet verplicht ;D


    Oke, is het wel goed als ik gewoon een normale foto zoek ofzow?
    Of moet het echt van een buitennaardse wezen?


    What is youre favo scary movie?

    MvrLeto schreef:
    (...)

    Oke, is het wel goed als ik gewoon een normale foto zoek ofzow?
    Of moet het echt van een buitennaardse wezen?

    Een normale foto is goed :]

    Miya

    Zo een foto xD


    What is youre favo scary movie?

    Rol: 1 van de spelers
    Volledige naam: Kayla Mia Spring
    Leeftijd: 17
    Planeet: Saturnus
    Innerlijk: Kayla is de grappenmaker en houdt ervan om anderen voor de gek te houden waar ze ook erg goed in is. Kayla is erg hyperactief en is niet op haar mondje gevallen. Kayla valt graag op en krijgt graag aandacht.
    Uiterlijk: Kayla heeft lange zwarte haren en draagt het liefst haar rode muts. Ze heeft grote bruine ogen en ziet er erg onschuldig uit.
    Hobby's: Dansen, Grappen uithalen.
    Een ding dat je meeneemt naar The Battle: Haar zakmes.
    Angst: Piranhas en Ravijnen.
    Extra's:
    Speciale kracht: Kayla kan transformeren in alles wat ze wilt. Van reus tot lief konijntje.
    Familie: Kayla is enig kind, haar ouders zijn erg vroeg gestorven en nu woont ze bij haar oude oma.
    Liefde: 'Daar doe ik niet aan!' zegt Kayla altijd als iemand haar verkering vraagt.

    Rol: een van de spelers
    Volledige naam: Ryan Austin Butler
    Leeftijd: 19
    Planeet: Mercurius
    Innerlijk: Ryan is een erg mysterieus persoon, hij leeft in zijn eigen wereldje en is iemand die observeerd. Hij is geen prater, maar als een leuk onderwerp wordt besproken doet hij enthousiast mee. Ryan is wel erg nieuwsgierig.
    Uiterlijk: Ryan heeft groene ogen en bruine haren (;
    Hobby's: Lezen over mythische wezens, muziek luisteren.
    Een ding dat je meeneemt naar The Battle: Zijn pijl en boog, hij kan er goed mee overweg.
    Angst: slangen, hij slaakt dan een meidengil en rent gillend weg.
    Extra's:
    Speciale krachten: Ryan kan de gedachtes van de mensen om hem heen horen.
    Familie: Ryan woont nog bij zijn ouders en drie zusjes.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 18:31 ]


    Me so good.

    ik hoop dat je het niet erg vind, maar mijn handen jeuken nog om nog 1 rol in te vullen (A)
    Rol: Een van de spelers.
    Volledige naam: Jullio Mandez
    Leeftijd: 18
    Planeet: Pluto
    Innerlijk: Jullio is echt een hartebreker, maar hij is wel zorgzaam. Hij beschermt diegen waar hij van houdt. Hij kan niet tegen gelieg, en spreekt altijd wel de waarheid, hij is niet op zijn mondje gevallen.
    Hij is een ware meiden gek, maar hij ken wel serieus zijn.
    Uiterlijk: Hij is breed gebouwd, heeft mooi blauwe heldere ogen, kleine oren, en wip neusje. Hij is niet te klein maar ook niet te kort.
    Hobby's: Vechten, sporten hardlopen, lol trappen met zijn vrienden.
    Een ding dat je meeneemt naar The Battle: een drietand.
    Angst: Onweer, regen.
    Extra's: Jullio heeft alleen nog maar een moeder. Hij heeft ook nog een speciale kracht, de toekomst zien, en het verleden zien.

    Jullio

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 18:38 ]


    What is youre favo scary movie?

    Rol:Een vn de spelers
    Volledige naam: Allison Rose
    Leeftijd:20
    Planeet: Mars
    Innerlijk: allison is een stil meisje, ze kan snel aangebrand zijn en word daarom door sommige op haar planeet als 'raar' beschouwd. Ze kan zorgzaam zijn en vertrouwt mensen snel, soms te snel.
    Uiterlijk: Allison haar haren hebben een licht blauwe gloed, haar huid is wat meer donkerblauw. Haar ogen hebben een paarse kleur, ze is ongeveer 1,68 meter hoog en heeft een dun postuur [geen foto omdat er niemand die blauw is op internet staat]
    Hobby's:De andere planeten bestuderen, ze vind het geweldig dat er ook andere soorten wezens leven,
    Een ding dat je meeneemt naar The Battle:Een helende bloem,haar planeet schonk deze aan haar.
    Angst: Fellicht, op haar planeet zit er een dikke laag voor de lucht dus is er alleen een wat donker kleurig licht.
    Extra's: Allison kan met veel inspanning zich camoufleren, haar haren en huid veranderen dan van kleur. Haar moeder overleed tijdens een epidimie op haar planeet, haar vader leeft nog en heeft een restaurant.


    Trust me. I'm the doctor

    Dan ga ik ook maar een rol invullen

    Rol: Een van de spelers.
    Volledige naam: Cathy Summers
    Leeftijd: 18
    Planeet: Venus
    Innerlijk: Cathy is een mooi en mysterieus meisje. Ze komt lief, onschuldig en charmant over maar ze heeft ook een hele andere kant. Met haar uiterlijk kan ze veel voor elkaar krijgen maar als ze niet kan krijgen wat ze wil door charme of verleiding dan zijn dreiging, omkoping en afpersing haar typische uitwijkmogelijkheden want het maakt haar niet uit wie ze zal moeten verraden, gebruiken, of kwetsen om te krijgen wat ze wil of nodig heeft. Verder maakt ze vaak flirterige en speelse opmerkingen als ze in een vrolijke bui is en als ze dat niet is dan kan ze nogal sarcastisch en neerbuigend zijn. Ze speelt graag spelletjes met mensen en zet ze tegen elkaar op. Ze is erg manipulatief. Verder is ze erg goed in het bedenken van plannetjes. Als plan A mislukt heeft ze altijd een plan B en anders een plan C en ga zo de rest van het alfabet maar af.

    Uiterlijk: Cathy is klein, tenger maar met vrouwelijke vormen. Ze heeft rood/bruin haar dat in een perfecte krul valt en haar bruine ogen hebben een ondeugende blik. Haar huid is egaal en bevat geen enkel vlekje en haar lippen hebben van nature een roze/rode kleur.
    http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6852825/tumblr_lcxmqnLKuM1qzxvj9o1_500_large.jpg?1296772577
    Hobby's: Lachen, flirten, mensen manipuleren
    Een ding dat je meeneemt naar The Battle: Een zakmes
    Angst: Onweer
    Extra's: Cathy kan dingen beïnvloeden door er alleen maar aan te denken (bijvoorbeeld iets omgooien, iemand van gedachte laten veranderen, etc). Ze heeft geen familie meer sinds haar 16.


    -

    Rol: presentator van Battle Of The Planets
    Volledige naam:Narco Molu Trecker
    Leeftijd: ziet eruit als 21 maar is eigenlijk 210 omdat hij onsterfelijk is.
    Planeet: Uranus
    Innerlijk: -kies een beetje een speciaal uiterlijk,denk erom dat ze van andere planeten komen-: Narco is een eigenwijs type. Hij wit graag alles op 'zijn manier' doen. Hij kan soms een beetje arrogant doen, maar dat komt door zijn familie reputatie. Je kan hem vertrouwde informatie laten bewaren, maar doet dat wel met moeite.
    Uiterlijk:Narcoheeft knal rood en wat lang haar. Hij heeft een klein beetje een ronde neus. Hij had eerst zwart haar, maar doordat er een ongeluk is gebeurd waar hij niet over wil praten is het nu rood.
    Hobby's: Muziek maken, Lezen, Battle Of The Planets presenteren.
    Een ding dat je meeneemt naar The Battle: Aansteker
    Angst:Insect Monsters
    Extra's: Narco heeft eigenlijk een oogje op Cathy Summers maar is strikt verboden volgens de wedstrijd. Narco komt uit een familie met een grote reputatie, zijn familie is dan ook een klein beetje teleurgesteld omdat hij presentator geworden is.

    hopelijk genoeg info (anders zeg je het maar)
    wil je me melden als ik de rol heb? :)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 7:12 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    -gaat ook even een rolletje invullen-

    het gaat denk ik wel wat langer duren dan even xd

    Rol: Deelnemer
    Volledige naam: Senn Arnath Luick [Luick uitgesproken als het merk Buick]
    Leeftijd: 19
    Planeet: Mercurius
    Innerlijk: Senn is gedreven en slim. Hij houdt niet van directe confrontaties en probeert daarom zoveel mogelijk met plannetjes op te lossen. Hij laat niks over aan het toeval en is een echte regelneef. Hij is wel ontzettend slim en weet zich heen goed te redden in hachelijke situaties. Hij heeft ook zichzelf erg onder controle waardoor hij zelden of nooit in paniek raakt. Verder is hij aangenaam gezelschap, al durft hij sosm cynisch en bitter overkomen. Hij houdt niet van The Battle, vindt het bullshit, maar hij is wel erg gehecht aan zijn nationaliteit en zet dus alles op alles om Mercurius te redden. maar als er een manier was om er onderuit te komen, zou hij het doen.
    Uiterlijk: Senn is groot en smal. Hij heeft een degelijk aantal spieren door de verplichte training die elke jongere om Mercurius moet nemen als voorbereiding voor The Battle. Zijn huid heeft net als alle andere Mercurianen een goudachtige gloed. Senns halflange haren hebben een honingachtige kleur en zijn ogen zijn een bruinachtig oranje, waardoor hij een soort katachtige indruk krijgt. Zijn gezicht is effen, zonder begroeiing waardoor hij er ietwat jong uitziet.
    Hobby's: Computers, hij studeerde om piloot te worden, hij houdt van puzzelen en lezen.
    Een ding dat je meeneemt naar The Battle: EHBO-kit.
    Angst: Hij is als de dood om echt alleen te zijn. Hoewel hij meestal alleen opereert, is hij erg om menselijk gezelschap gesteldExtra's: Hij is goed met vuurwapens, maar kan zich met een zwaard niet redden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ons zonnestelsel telt toch 9 planeten?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chapstick schreef:
    Ons zonnestelsel telt toch 9 planeten?

    Ja,maar enkel Mercurius,Venus,De Aarde,Mars,Jupiter,Saturnus,Uranus en Neptunus doen mee.