• Heee, nu doe ik dus Mode-Design, maar ik word eraf geschopt. Nu is er een mogelijkheid, waarop ik verder kan op dezelfde opleiding -wat ik ga doen- Maar, ik zat te denken, om ernà, een kappersopleiding te doen, maar mijn ouders willen juist dat ik HBO-mode ga doen, omdat je dan meer baangarantie hebt.. Pff, ik weet het niet :'D. Mensen die MBO doen, gaan jullie hierna HBO doen? Of nog een studie, of werken?

    ik gaa eerst de middelbare overleven :3 ik zit nog in de 1e


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga HBO doen hierna, ja :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik doe nu al HBO, maar ik ben direct vanaf de havo HBO gaan doen.
    Ik denk dat je evenveel baangarantie hebt als je hierna een kappersopleiding gaat volgen. Je hebt namelijk 2 verschillende diploma's.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sorry, ik ga geen MBO/HBO doen. Eerst vwo overleven :Y)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 16:48 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    dat zijn mij onbekende termen -ik woon in belgië-

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 16:49 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Miauw schreef:
    Ik doe nu al HBO, maar ik ben direct vanaf de havo HBO gaan doen.
    Ik denk dat je evenveel baangarantie hebt als je hierna een kappersopleiding gaat volgen. Je hebt namelijk 2 verschillende diploma's.


    Jaa, maar mensen met Hbo hebben vaak meer kans bij bedrijven hè :/

    Ik ga eerst mbo doen en daarna hbo heel misschien als ik zelf wil en van mijn toestand wil ik wel naar een universiteit. :D


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Nog 1 jaar havo, en dan ga ik HBO doen (:

    Ik doe nu MBO en heb echt geen zin om hierna nog HBO te gaan doen (krul)


    -

    Eerst mijn eindexamen overleven 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    3atheneum, kan niks voor je doen sorry.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik kan na mn school meteen HBO of universiteit gaan doen en ik ga ook HBO doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik doe HBO ja :]
    Denk dat je ook wel met MBO pittig wat banen kan krijgen maar met HBO wel dat beetje meer garantie hebt. Maar ligt er ook aan wat je uiteindelijk wil.


    No growth of the heart is ever a waste

    hbo, dat is echt veel slimmer :)


    Ligt and Darkness are both very different..