• En dan heb ik het over een meisje bij mij uit de klas A.
    Ze heeft haar voet "gekneusd". Dat had ze vrijdag bij een discotheek gedaan. Nou dat kan. Alleen zondag gaf een vriendin van mij een feestje en A kwam ook. Toen kon ze wel gewoon lopen, en maandag ook. En Dinsdag ging ze naar de dokter want die afspraak hadden ze zaterdag gemaakt. Komt ze terug met krukken. Nou dat kan dan wel. Maar toen vroeg S aan A of ze ook verband had.
    Toen zei A: 'Ja maar dat hebben we zelf thuis omgedaan want IN HET ZIEKENHUIS HADDEN ZE GEEN VERBAND.' Ieder ziekenhuis heeft toch verband?
    En ze kon ook gewoon lopen toen ze iets moest weggooien en ze kon ook op die voet steunen om haar stoel op twee poten te laten staan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    wat een aanstelster ;'x


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ".. In het ziekenhuis hadden ze geen verband." <- apart ö.
    && gewoon niet op dat soort mensen letten (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    en ze kan zeker met gym ook niet meedoen??(cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zo een ken ik d'r ook, aanstelster xD


    “Love is a contradiction.”

    BanZai schreef:
    en ze kan zeker met gym ook niet meedoen??(cat)


    Klopt net zoals 2 andere meisjes terwijl nu heel toevallig vandaag piepjestest hadden


    "Ignite, my love. Ignite."

    wat een leugen, in et ziekenhuis hadden ze geen verband, die hebben altijd verband! Wat een aansteller


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    JumbieBill schreef:
    wat een leugen, in et ziekenhuis hadden ze geen verband, die hebben altijd verband! Wat een aansteller


    Een ziekenhuis zonder verband is geen ziekenhuis.


    Food.

    haha omg, slecht ziekenhuis dan :X

    Dikke aanstellerij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat zielig o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Als je je voet gekneusd hebt lijkt het in het begin nooit erg, totdat je er uiteindelijk niet meer op kunt lopen of zelfs staan ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dikkeeeee aanstelsteeeer.

    VIPpas schreef:
    (...)

    Klopt net zoals 2 andere meisjes terwijl nu heel toevallig vandaag piepjestest hadden

    zo hebben wij ook iemand in de klas, die had ook haar pink 'gekneusd' en dus kon ze niet meedoen met gym, maar tijdens de les had ze dat verband ding nooit om, alleen bij gym.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"