• Ik kan sinds mijn 6 jaar ongeveer, toen alles in mijn leven behoorlijk fout ging, heel veel perfect tot detail ongeveer vertellen. Ik zou er graag een story over maken (wel namen veranderen enzo) omdat ik graag mensen zou helpen die het zelfde meemaken of mee gemaakt hebben, dus ga ik er ook tips enzo ingooien. Ik loop niet graag te koop met anders maar ik heb soms wel het gevoel dat ik het gewoon kwijtwil. Het is ook een grote drempel voor me omdat er weinig mensen over weten, maar ik bedoel ga ik dan niet zielig overkomen? want dat is niet de bedoeling.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 22:17 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Tuurlijk niet (: Als 't jou helpt of anderen, dan is het niet 'zielig doenerij'. Dan moet je 't juist vooral doen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 22:18 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Natuurlijk niet! Schrijven moet je doen omdat het goed voelt voor jezelf. Als je daarbij het idee hebt anderen ermee te kunnen helpen, waarom niet? Veel succes alvast! <3


    ars moriendi

    Als je gaat klagen en zelf medelijden gaat tonen dan kom je wel zielig over, maar ik denk dat het via een verhaal echt niet zielig over komt. Ik vind het juist erg knap van je, dus het is niet zielig overkomen! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Welnee, het is toch juist goed als je andere ermee wilt helpen en het tegelijkertijd oplucht voor jou dat je het ergens kwijt bent?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het knap van je!
    Moe je doen dan word ik meteen ABO(;

    Het lucht op om te schrijven, ik doe het ook sinds gisteren.
    En het is sowieso goed van je dat je er anderen mee wilt helpen(;


    Me so good.

    Ik vind het wel een goed idee. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het verhaal; The world if full of kings and queens who blind your eyes and steal your dreams.


    all I want is the taste that your lips allow

    Nazgul schreef:
    Tuurlijk niet (: Als 't jou helpt of anderen, dan is het niet 'zielig doenerij'. Dan moet je 't juist vooral doen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nazgul schreef:
    Tuurlijk niet (: Als 't jou helpt of anderen, dan is het niet 'zielig doenerij'. Dan moet je 't juist vooral doen.


    hoi, jij bent leuk.

    Gewoon doen (:
    Er is niemand die je zielig gaat vinden :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'