• Post hier de mensen neer waar jij je aan erger of wie je vreselijk haat,
    Gewoon om kwijt te kunnen, je hoeft er de namen van de personen niet bij te zetten maar je kunt bijv zeggen: mijn ouders, een klasgenoot, een vriendin enzovoort.


    Ik erger me echt aan een klasgenote van mij,
    Ze heeft een ziekte waardoor alles uit de kom gaat, en ik neem haar hier niet voor kwawelijk. Het is echt erg voor haar en ik accepteer het ook dat ze bijvoorbeeld niet hoeft mee te doen bij de gym. Alleen ik heb echt een hekel aan dat ze aandacht probeert te trekken met haar ziekte en het net lijkt dat ze trots is er op. De hele klas hoort wel zo'n 10 keer per dag "Kijk is wat ik kan!" en dan doet ze haar vinger uit de kom. Ook zat ze vandaag tegen een meisje te zeggen die autistisch is "jij wordt altijd voorgetrokken." zegt dat meisje terug ter verdediging "Jij ook, met je ziekte" en toen liep ze boos weg en haalt ze allemaal leraren erbij, Pff gewoon om ziek van te worden.

    En jullie?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 18:35 ]


    <3

    Ik erger me heel snel,
    aan de muggen die mega sloom fietsten, aan de jongens die het grappig vonden om ons af te snijden, mijn ouders, jongens, twee bitches uit mijn klas etc.


    Me so good.

    uh zo veel op te noemen xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik erger me aan een meisje waar ik best lang mee in de klas gezeten heb. Ze is een vreselijke slet en verschrikkelijk nep. Ze lult achter je rug om en ik haat haar gewoon echt. Bah.

    Ik erger me aan een vriendin van me. Want ze duwt zich tussen mij en een andere vriendin. Terwijl ik die andere vriendin dus eigenlijk aardiger vind, zeker na wat ze allemaal doet.

    En ik erger me aan een jongen in mijn klas, omdat hij lui is, en het project dat we verplicht samen moesten doen niet maakt, en ik nu weer de zeur moet gaan uithangen.
    En ik ben boos op hem omdat hij door zijn luiheid naar een andere school gaat. En ik hem dus eigenlijk wel heel leuk vind, dus ik ga hem echt missen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    IK erger aan ene meisje uit mijn klas. Zij is de grootste aandachtgeiler die ik ken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vandaag ergerde ik me aan een vriendin die ruziezocht om een stuk chocolade. Ze heeft altijd nood aan aandacht en dat kan ik een tijd lang verdragen, maar soms wordt 't gewoon té erg.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik erger me nog steeds aan een oude klasgenoot van mij, ze is dik aandacht te kort, zegt dat ze al vaak zwanger is geweest, al 3 keer abortus heeft gepleegd, zelfmoordpoging heeft gedaan die is mislukt, zegt dat ze zich zelf heeft gesneden, zegt dat ze is verkracht.. serieus ik kan niet tegen zulk soort mensen. :/


    Life is a beautiful struggle

    Ik erger me rot aan Floor, Mirthe en Eva. Dat zijn kindjes in mijn mama haar kleuterklasje en ik help haar op het moment en die drie zijn echt strontirritant. :/

    Obliviate schreef:
    Ik erger me rot aan Floor, Mirthe en Eva. Dat zijn kindjes in mijn mama haar kleuterklasje en ik help haar op het moment en die drie zijn echt strontirritant. :/

    En verder erger ik me aan nog meer mensen ook.

    Ik erger me aan zeikende mensen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.