• Toen mijn oma overleedt op 21 februarie 2010, werd ze een paar dagen erna gecremeerd.Natuurlijk mochten we er nog even bijzijn, en liedjes afspelen, enzo.Toen keek ik op de kist en zag ik een wit lint waarop stond; We zullen je missen oma. Toen ze het laatste liedje 'Time to say goodbye van Andrea Bocelli en Sarah Brightman afspeelde, moest ik huilen.Mijn nichtje van nu 5 jaar oud, begreep maar half van wat er aan de hand was.Ze zag mij en haar moeder huilen, kroop bij me op schoot, en begon ook te huilen.Ze heeft de hele tijd zitten huilen, en toen moest ik haar zelfs mee naar buiten dragen, want ze was heel erg overstreek.Ik mis mijn oma nog steeds, en toen ik straks in het ziekenhuis zat, en er liep niemand langs, rook ik ineens zo'n soort van parfum die mijn oma altijd droeg, voorbij zweven zeg maar.Dit wou ik even kwijt.. x


    Turn it up! *

    awh ma, dat is eng. Nog veel sterkte x


    We're hiding behind skin that's too tough

    Aaawh supererg veel sterket <3

    HoixD
    Moest ik ff kwijt!

    Teken misschien? Sterkte in ieder geval (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sorry voor mijn vorige reactie! Die was een beetje lullig! Maar ik was melig:$

    Sterkte. (flower)


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Ik vind dat eigenlijk best wel mooi. Ik zou dan denken dat ze bij je was of iets.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Aahw, mijn oma is 3 weken geleden ook overleden en ik mis haar ook nog steeds, en ook als ik iets zie/hoor/ruik wat me aan haar doet denken kan ik wel huilen!
    Sterkte ermee <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heel veel sterkte meid!
    Ik heb net hetzelfde gehad met mijn opa. Die is op 24 februari 2010 overleden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Minkeeee schreef:
    Sorry voor mijn vorige reactie! Die was een beetje lullig! Maar ik was melig:$

    Die was inderdaad niet erg gepast in dit topic.
    Zoiets doe je niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat klinkt echt kut... het spijt me voor je, veel sterkte...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.