Succes dan! Ik vond dat ook vreselijk en ben er met goed geluk vanaf gekomen. Ik was toen ziek en was alleen met een andere vriendin (we waren dus met zijn 2en) en toen zei die vriendin dat ze het niet zonder mij kon doen, omdat de dans gebaseerd was op 2 mensen. En toen hoefde zij het niet te doen en de week daarna kon het al niet meer. En toen kregen we een vevangende theorie-opdracht en ik was superblij, hoewel ik kotsend in bed lag x'D Maar dat was voor DDM (dans, drama, muziek). Net zoiets als CKV, maar dan voor de onderbouw x'D
Ik hoef gelukkig niet te gymmen. Ik heb een polsblessure, min of meer dan, haha. Ik had een polsblessure en ben ondertussen al met al mijn sporten weer begonnen. Maar op school weten ze dat nog niet en mijn ouders vinden het niet zo erg. Die vonden gym vroeger ook niet leuk (die zaten in de tijd dat de meiden 4x in de maand ongesteld waren en de jongens gewoon niet kwamen opdagen x'D Althans, mijn ouders dan, haha). Dus ik hoef waarschijnlijk alleen nog volgend schooljaar te gymmen en dan heb ik maar een half jaar gym (5havo is dat dan en dat is mijn examenjaar). Ik tref het(nerd)
To live would be an awfully big adventure