• moet ik dansen, en ik ga het doen:Y) En ik ga over mijn voeten vallen maar dat maakt me niks uit:Y)
    Dan heb ik het tenminste geprobeerd:Y)
    Of het lukt me wel zonder vallen en dan heb ik een 8(dance)

    Om dit topic nuttig te houden, wat moeten jullie doen bij gym of moeten jullie ook dansen?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Go for it girl!
    Wij mogen altijd voetballen enzo,
    we hebben ook wel eens gedanst ja ^^

    succes!

    weet je eigk, is dansen voor jongens vaak veel erger omdat meisjes toch vaker wat flexibeler zijn dan jongens :P

    go for it! ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Wij zijn bezig met volleybal. Succes met dansen! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    WIj hebben turnen net afgesloten, en gaan nu iets anders doen dus ik ben benieuwd. :')


    Hope goes lost but never dies.

    Succes dan! Ik vond dat ook vreselijk en ben er met goed geluk vanaf gekomen. Ik was toen ziek en was alleen met een andere vriendin (we waren dus met zijn 2en) en toen zei die vriendin dat ze het niet zonder mij kon doen, omdat de dans gebaseerd was op 2 mensen. En toen hoefde zij het niet te doen en de week daarna kon het al niet meer. En toen kregen we een vevangende theorie-opdracht en ik was superblij, hoewel ik kotsend in bed lag x'D Maar dat was voor DDM (dans, drama, muziek). Net zoiets als CKV, maar dan voor de onderbouw x'D

    Ik hoef gelukkig niet te gymmen. Ik heb een polsblessure, min of meer dan, haha. Ik had een polsblessure en ben ondertussen al met al mijn sporten weer begonnen. Maar op school weten ze dat nog niet en mijn ouders vinden het niet zo erg. Die vonden gym vroeger ook niet leuk (die zaten in de tijd dat de meiden 4x in de maand ongesteld waren en de jongens gewoon niet kwamen opdagen x'D Althans, mijn ouders dan, haha). Dus ik hoef waarschijnlijk alleen nog volgend schooljaar te gymmen en dan heb ik maar een half jaar gym (5havo is dat dan en dat is mijn examenjaar). Ik tref het(nerd)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb nog gedanst, vond het echt geweldig.
    Dus ik ben aan het kijken om opnieuw te beginnen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Infinitum schreef:
    Succes dan! Ik vond dat ook vreselijk en ben er met goed geluk vanaf gekomen. Ik was toen ziek en was alleen met een andere vriendin (we waren dus met zijn 2en) en toen zei die vriendin dat ze het niet zonder mij kon doen, omdat de dans gebaseerd was op 2 mensen. En toen hoefde zij het niet te doen en de week daarna kon het al niet meer. En toen kregen we een vevangende theorie-opdracht en ik was superblij, hoewel ik kotsend in bed lag x'D Maar dat was voor DDM (dans, drama, muziek). Net zoiets als CKV, maar dan voor de onderbouw x'D

    Ik hoef gelukkig niet te gymmen. Ik heb een polsblessure, min of meer dan, haha. Ik had een polsblessure en ben ondertussen al met al mijn sporten weer begonnen. Maar op school weten ze dat nog niet en mijn ouders vinden het niet zo erg. Die vonden gym vroeger ook niet leuk (die zaten in de tijd dat de meiden 4x in de maand ongesteld waren en de jongens gewoon niet kwamen opdagen x'D Althans, mijn ouders dan, haha). Dus ik hoef waarschijnlijk alleen nog volgend schooljaar te gymmen en dan heb ik maar een half jaar gym (5havo is dat dan en dat is mijn examenjaar). Ik tref het(nerd)



    hier hebben velen ook steeds smoesjes (baby)

    maar hoe kom je aan die pols blessures dan? xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    de jongens in de klas konden er niks van, hilarisch!


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik zit in eindexamen en heb sinds een week gym afgesloten(yeah)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wij moesten dat doen bij onze laatste gymles, 2 weken geleden. Ik was gewoon aan de kant gaan zitten hoor, ik ga niet zo'n lomp dansje doen, dat vertik ik gewoon :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    DAnsen is leuk!! wij doen alleen maar spellen bij gym..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    DAnsen is leuk!! wij doen alleen maar spellen bij gym..


    Dat vind ik juist leuker:Y)

    en het dansje is uitgesteld*#*$@:@ had ik het eindelijk onder de knie gaat het niet door moet het donderdag


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    vandaag moesten wij hoogspringen. heb volgens mij een 7 ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dansen lukt me wel (;
    Ik moest salsa dansen voor alle tweede klassen, want de rest durfde niet.
    Het boeit me niet echt wat anderen vinden, m'n ass

    Vandaag deden we slagbal/softbal met allerlei hindernissen. Twee kasten waar je overheen meost en een bok waar je over of onderdoor moet. De bal weg trappen lukte al niet zo goed (;
    en ik sprong heel raar op de kast, je hoorde een luide bonk omdat ik er tegen aan sprong. O.o

    Vorig jaar was het erger want toen was ik én tegen de kast én tegen de bok aan gesprongen..
    Trauma, trauma, trauma..


    Me so good.

    Wij zijn bezig met de salto.
    En dan niet op een springkussen ofzo. Maar over een kast heen.
    En tussendoor nog basketbal enzo.


    I live for the applause, you will die for it.