• Ik ben van plan om een nieuwe storie te schrijven.
    Ik zal kort even beschrijven over wat het zal gaan

    Kaya Krijgt op 6 jarige leeftijd te horen van haar alleenstaande moeder dat ze binnenkort een nieuwe vader zal krijgen.
    De man in kwestie is een lieve en zeer rijke zakenman met een dochter van ongeveer haar leeftijd.
    Haar moeder vindt dat dit de unieke kans is om Kaya wat socialer te maken.
    Kaya is helemaal in de wolken door het leuke nieuws, tot ze haar toekomstige stiefzus leert kennen.
    Haar stiefzus wil haar vader niet delen met iemand als Kaya
    Op een dag wordt Kaya's moeder betrokken bij een auto ongeluk en wordt zwaar gewond naar het ziekenhuis gebracht.
    Aan haar sterfbed staan Kaya en haar toekomstige stiefvader.
    Kaya's moeder smeekt aan de man om voor haar dochter te zorgen na haar dood.
    Kaya is kapot van verdriet en gaat met de man mee.
    Enkele weken gaan goed voorbij, tot haar gemene stiefzus vanalles uithaalt waardoor Kaya in de problemen raakt en zo naar de zus van haar stiefvader moet.
    De vrouw is bijna net zo erg als haar sitefzus en laat haar alleen maar kuisen, koken en verwaarloost haar.
    Kaya leert nooit lezen of schrijven maar kan op 23 jarige leeftijd ontsnappen aan de verschrikkelijke vrouw en keert terug naar haar geboortedorpje om haar geluk er te zoeken.

    Het is dus de bedoeling dat ze een beroemdheid leert kennen en daar verliefd op wordt.
    Dus ik geef rollen weg.
    Dit zijn de rollen dat ik nodig heb;
    - Stiefvader
    - Stiefzus (op jonge én 23 jarige leeftijd)
    - Beste vriendin
    - Beste vriend
    - Collega's voor in de loop van het verhaal,ongeveer 6,5,4,3 2 heb ik er nodig.
    - Vijandelijke collega's heb ik er 2 1 van nodig

    Dus vul dit even in;
    - Rol:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Foto:
    - Beschrijving uiterlijk (uitgebreid)
    - Karakter:
    - Houdt van
    - Heeft een hekel aan:
    - Afkomst:
    - Extra:

    Ik weet nog niet welke beroemdheid, dus zet hier wat ideetjes :)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 10:39 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    (...)
    Dit zijn de rollen dat ik nodig heb;
    - Stiefvader
    - Stiefzus (op jonge én 23 jarige leeftijd)
    - Beste vriendin
    - Beste vriend
    - Collega's voor in de loop van het verhaal,ongeveer 6 5 heb ik er nodig.
    - Vijandelijke collega's heb ik er 2 1 van nodig


    En wat voor werk doet de hoofdpersoon?


    -

    Zijn mijn rollen weer is niet goed genoeg *kijkt beledigd*

    Haha, kidding xD Ben gwn in zo'n vervelende bui


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    xsavannahh schreef:
    (...)

    En wat voor werk doet de hoofdpersoon?

    Eerst zal ze zich voordoen als een juist afgestudeerde actrice en zal ze werk krijgen op een set van een film, maar ze komen er achter dat Kaya niet kan lezen of schrijven, zal ze de poetsvrouw en huismeid worden van de beroemde ster.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    - Rol: Beste vriendin
    - Naam: Cathy Candice Butterfield
    - Leeftijd: 21
    - Foto: http://1.bp.blogspot.com/_z_25jYt1uzI/TFwCeHK69qI/AAAAAAAAAZ0/KdXOSsZevSA/s1600/megan+fox.jpg
    en
    http://www.tonic.com/image/87205-595-monaghanfox1jpg.jpg met haar vriend
    - Beschrijving uiterlijk Cathy is een mooie jonge vrouw. Ze heeft lang bruin golvend haar tot halverwege haar rug. Haar blauw/grijze ogen zijn omringd door lange zwarte wimpers. Rond haar neus heeft ze wat lichte sproetjes en haar lippen zijn vol en roze gekleurd.
    - Karakter:Cathy is een meisje met een zelfvertrouwen waar je U tegen zegt. Dit komt omdat ze mooi is en dat weet ze ook. Daarnaast zegt ze ook alles wat ze denkt waardoor mensen haar nogal eens als brutaal omschrijven. Cathy is ook erg sociaal, ze gaat vaak naar feestjes en maakt eigenlijk altijd wel een praatje met iemand, daardoor komt ze erg spontaan op anderen over. Ze is bijna altijd vrolijk en dat is ook op de lach aan haar gezicht te zien. Ze is erg slim omdat ze vroeger altijd goed heeft opgelet op school. Daarnaast is ze ook sportief, ze loopt elke ochtend hard en gaat minimaal 3 keer in de week naar de sportschool om in vorm te blijven. Koppig en eigenwijs zijn ook twee karaktereigenschappen die bij haar van toepassing zijn. Verder valt Cathy op de verkeerde soort jongens. Jongens waar ze volgens vrienden beter niet voor kan vallen. Daarnaast heeft ze een angst voor honden en naalden en is ze erg trouw aan haar vrienden.

    - Houdt van: Haar werk, de zon, lachen, praten, naar feesten gaan, met vrienden rond hangen, haar vriendje
    - Heeft een hekel aan: Mensen die haar niet kennen en zich dan met haar leven bemoeien
    - Afkomst: Californië
    - Extra: Cathy is een model. Ze heeft een knipperlicht relatie met haar vriend, een player uit een verkeerd milieu en met een slechte invloed op haar. Ze hebben vaak ruzies en meestal is er dan niet alleen maar sprake van mentaal maar ook van lichamelijk geweld, toch komt ze steeds weer bij hem terug omdat ze hem zo leuk vindt. Haar vriend heet Jace Newton, is 24 jaar en lang, gespierd en heeft tatoeages (zie 2de foto). Hij kan soms wat agressief zijn en ook erg jaloers als andere jongens naar Cathy kijken of met haar praten, vooral als het uit is tussen hun. Hij heeft dan de neiging om te gaan vechten met zo'n jongen en soms gebeurt dat ook.
    Ze heeft haar vriend leren kennen op een uit de hand gelopen feestje. Haar ouders zijn ontzettend streng en hebben haar het huis uitgezet. Ze woont nu bij haar vriend of op zich zelf als ze weer eens een ruzie heeft met haar vriend en het voor de zoveelste keer uit raakt.





    Zo goed?
    Wil je het laten weten of ik de rol heb en wanneer je gaat beginnen?


    -

    xsavannahh schreef:
    - Rol: Beste vriendin
    - Naam: Cathy Candice Butterfield
    - Leeftijd: 21
    - Foto: http://1.bp.blogspot.com/_z_25jYt1uzI/TFwCeHK69qI/AAAAAAAAAZ0/KdXOSsZevSA/s1600/megan+fox.jpg
    en
    http://www.tonic.com/image/87205-595-monaghanfox1jpg.jpg met haar vriend
    - Beschrijving uiterlijk Cathy is een mooie jonge vrouw. Ze heeft lang bruin golvend haar tot halverwege haar rug. Haar blauw/grijze ogen zijn omringd door lange zwarte wimpers. Rond haar neus heeft ze wat lichte sproetjes en haar lippen zijn vol en roze gekleurd.
    - Karakter:Cathy is een meisje met een zelfvertrouwen waar je U tegen zegt. Dit komt omdat ze mooi is en dat weet ze ook. Daarnaast zegt ze ook alles wat ze denkt waardoor mensen haar nogal eens als brutaal omschrijven. Cathy is ook erg sociaal, ze gaat vaak naar feestjes en maakt eigenlijk altijd wel een praatje met iemand, daardoor komt ze erg spontaan op anderen over. Ze is bijna altijd vrolijk en dat is ook op de lach aan haar gezicht te zien. Ze is erg slim omdat ze vroeger altijd goed heeft opgelet op school. Daarnaast is ze ook sportief, ze loopt elke ochtend hard en gaat minimaal 3 keer in de week naar de sportschool om in vorm te blijven. Koppig en eigenwijs zijn ook twee karaktereigenschappen die bij haar van toepassing zijn. Verder valt Cathy op de verkeerde soort jongens. Jongens waar ze volgens vrienden beter niet voor kan vallen. Daarnaast heeft ze een angst voor honden en naalden en is ze erg trouw aan haar vrienden.

    - Houdt van: Haar werk, de zon, lachen, praten, naar feesten gaan, met vrienden rond hangen, haar vriendje
    - Heeft een hekel aan: Mensen die haar niet kennen en zich dan met haar leven bemoeien
    - Afkomst: Californië
    - Extra: Cathy is een model. Ze heeft een knipperlicht relatie met haar vriend, een player uit een verkeerd milieu en met een slechte invloed op haar. Ze hebben vaak ruzies en meestal is er dan niet alleen maar sprake van mentaal maar ook van lichamelijk geweld, toch komt ze steeds weer bij hem terug omdat ze hem zo leuk vindt. Haar vriend heet Jace Newton, is 24 jaar en lang, gespierd en heeft tatoeages (zie 2de foto). Hij kan soms wat agressief zijn en ook erg jaloers als andere jongens naar Cathy kijken of met haar praten, vooral als het uit is tussen hun. Hij heeft dan de neiging om te gaan vechten met zo'n jongen en soms gebeurt dat ook.
    Ze heeft haar vriend leren kennen op een uit de hand gelopen feestje. Haar ouders zijn ontzettend streng en hebben haar het huis uitgezet. Ze woont nu bij haar vriend of op zich zelf als ze weer eens een ruzie heeft met haar vriend en het voor de zoveelste keer uit raakt.





    Zo goed?
    Wil je het laten weten of ik de rol heb en wanneer je gaat beginnen?

    Ik denk dat ik jou rol wel kan gebruiken, maar niet als die van beste vriendin...mag ik jou personage bombarderen tot collega??
    want de gewone collega's worden bevriend met Kaya
    En ik zal iets laten weten als de storie online zal komen...maar dat zal momenteel nog niet gaan aangezien ik nog geen stiefvader heb voor Kaya en daarom niet verder kan schrijven


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bloodydreams schreef:
    Rol: Beste vriend
    Naam: Micheal Matheo Summero (M Sun voor vrienden)
    Leeftijd: 24
    Foto: M SUn
    Beschrijving uiterlijk: Blond haar. In de zomer is het echt heel licht blond, in de winter wat donkerder. Hij heeft een goed getraind lichaam en een sicpack. Net als Ell heeft hij twinkelende en stralende blauwe ogen.
    Karakter: M is speels, slim, aardig, zorgzaam, spontaan. Hij houd van uitgaan en van meiden,en is integenstelling tot Ell wel wat meer van de one-night-stands, maar niet vaak en houd het liever bij 1 lieve meid. Hij is erg zorgzaam om de mensen die dicht bij hem staan.
    Houdt van: Uitgaan, muziek, plezier, vrienden
    Heeft een hekel aan:Ruzie, geweld, Haat, players en bitches
    Afkomst: Een rijk gezin met 4 kinderen. Hij heeft een tweelingzus(ell Sun), waar hij altijd mee omgaat en die enorm veel kwa doen en laten op hem lijkt. Hij heeft nog een broer(30) en zus(27). Samen met zijn tweelingzus, was hij altijd al het zwarte schaap van de familie en samen hebben ze zich er vooral van afgekeerd. Op hun 18e zijn ze met zijn tweeën op hun zelf gaan wonen. Ze hebben nog maar weinig contact met de familie.
    Extra: Hij heeft samen met Ell dezelfde tattoo laten zetten. Alleen staat er op het vandaal: Ell & M Twins for ever

    Tadaa

    Je hebt zowel de rol van beste vriendin als van beste vriend :')
    jaay ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik jou rol wel kan gebruiken, maar niet als die van beste vriendin...mag ik jou personage bombarderen tot collega??
    want de gewone collega's worden bevriend met Kaya
    En ik zal iets laten weten als de storie online zal komen...maar dat zal momenteel nog niet gaan aangezien ik nog geen stiefvader heb voor Kaya en daarom niet verder kan schrijven


    Maak er maar een collega van ;)
    Als je wilt kan ik wel even een stiefvader invullen.
    Ik verveel me toch xD


    -

    xsavannahh schreef:
    (...)

    Maak er maar een collega van ;)
    Als je wilt kan ik wel even een stiefvader invullen.
    Ik verveel me toch xD

    dat zou geweldig zijn :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    - Rol: Stiefvader
    - Naam: John Trafford
    - Leeftijd: 53 (als de meiden 23 zijn)
    - Foto:http://www.starkecontrasts.com/ASCC10.jpg Een foto zoeken was niet makkelijk xd
    - Beschrijving uiterlijk John is een lange man met een langwerpig gezicht en rimpels in zijn voorhoofd. Hij heeft grijze ogen en zijn bruine haar begint te vergrijzen.
    - Karakter: John is een aardige en sociale man, maar altijd druk met zijn werk. Zijn dochter is voor hem het belangrijkste op de wereld en zijn baan komt daarna. Het is een rustige man met een dosis gezonde humor maar ook hij kent zijn grenzen. Het is een eerlijke man met zelfvertrouwen. Vooral dat laatste in combinatie met zijn sociale gedrag heeft hem aan zijn goede baan geholpen. Omdat hij vaak aan het werk is heeft hij af en toe wel last van stress, dan kan hij wat chagrijnig worden en reageert dat af op Kaya. Verder denkt hij goed na voordat hij dingen doet. Hij zal nooit een beslissing nemen voordat hij daar goed over na heeft gedacht. Daarnaast is hij een beetje hulpvaardig, hij helpt andere mensen mits hij er de tijd voor heeft.
    - Houdt van: Zijn dochter, de moeder van Kaya, zijn werk, geld
    - Heeft een hekel aan: Mensen die aan zijn hoofd zeuren, mensen die niet doen wat hij zegt,
    - Afkomst: New York



    Het duurde even -er kwam wat tussendoor- maar hier is hij dan ;)
    Hopelijk heb je er wat aan.


    -

    CandyFace schreef:
    (...)
    Je hebt zowel de rol van beste vriendin als van beste vriend :')
    jaay ;D


    Haha, Jeej :)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    xsavannahh schreef:
    - Rol: Stiefvader
    - Naam: John Trafford
    - Leeftijd: 53 (als de meiden 23 zijn)
    - Foto:http://www.starkecontrasts.com/ASCC10.jpg Een foto zoeken was niet makkelijk xd
    - Beschrijving uiterlijk John is een lange man met een langwerpig gezicht en rimpels in zijn voorhoofd. Hij heeft grijze ogen en zijn bruine haar begint te vergrijzen.
    - Karakter: John is een aardige en sociale man, maar altijd druk met zijn werk. Zijn dochter is voor hem het belangrijkste op de wereld en zijn baan komt daarna. Het is een rustige man met een dosis gezonde humor maar ook hij kent zijn grenzen. Het is een eerlijke man met zelfvertrouwen. Vooral dat laatste in combinatie met zijn sociale gedrag heeft hem aan zijn goede baan geholpen. Omdat hij vaak aan het werk is heeft hij af en toe wel last van stress, dan kan hij wat chagrijnig worden en reageert dat af op Kaya. Verder denkt hij goed na voordat hij dingen doet. Hij zal nooit een beslissing nemen voordat hij daar goed over na heeft gedacht. Daarnaast is hij een beetje hulpvaardig, hij helpt andere mensen mits hij er de tijd voor heeft.
    - Houdt van: Zijn dochter, de moeder van Kaya, zijn werk, geld
    - Heeft een hekel aan: Mensen die aan zijn hoofd zeuren, mensen die niet doen wat hij zegt,
    - Afkomst: New York



    Het duurde even -er kwam wat tussendoor- maar hier is hij dan ;)
    Hopelijk heb je er wat aan.

    Hij is goed ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    - Rol: Stiefzus jong

    - Naam: Gabriëlla Rossini

    - Leeftijd: 8

    - Foto:Gabriella

    - Beschrijving uiterlijk (uitgebreid)Gabriëlla is een mooi meisje. Ze heeft bruine haren en diepe bruine ogen. Ze is een echte Italiaanse(net als haar moeder). Ze is ongeveer 145 cm.

    - Karakter: Gabriëlla is gewend om alles te krijgen wat ze wilt. Ze deelt dan ook niks. Gabriëlla is opgevoed met het idee dat arme mensen niks zijn. Ze is slim en weet precies wat ze wil. Gebeurt dit niet dan gaat ze zeuren.

    - Houdt van: Haar vader, aandacht

    - Heeft een hekel aan: mensen die haar niet aardig vinden en haar moeder

    - Afkomst: Italiaans

    - Extra:Haar moeder ging weg toe Gabriëlla 6 was. Haar moeder ging vreemd. Gabriëlla's vader heeft Gabriëlla helemaal opgezet tegen haar moeder.





    - Rol: Stiefzus

    - Naam:Gabriëlla Rossini

    - Leeftijd:23 jaar

    - Foto:Gabriëlla

    - Beschrijving uiterlijk (uitgebreid)Gabriëlla is uitgegroeit tot een prachtige vrouw. Ze heeft lange bruine haren en nog steeds die diepe bruine ogen. Ze is ongeveer 170 cm. Ze draagt alleen merk kleding, het liefst zo bloot mogelijk.

    - Karakter:Gabriëlla is een bitch. Ze pest 'mindere' mensen graag. Ze is erg ijdel en heeft de mooiste vriendjes. Ze is slim en weet dat goed te gebruiken. Ze is erg populair.

    - Houdt van: jongens, uitgaan, mode, zingen,

    - Heeft een hekel aan: arme mensen, haar moeder, foute kleding

    - Afkomst:Italiaans

    - Extra:Ze weet precies wat ze wil. Ze krijgt alles van haar vader en wil hem dus ook niet delen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 16:53 ]


    You don't know what you got until is gone

    DemiBBarnes schreef:
    - Rol: Stiefzus jong

    - Naam: Gabriëlla Rossini

    - Leeftijd: 8

    - Foto:Gabriella

    - Beschrijving uiterlijk (uitgebreid)Gabriëlla is een mooi meisje. Ze heeft bruine haren en diepe bruine ogen. Ze is een echte Italiaanse(net als haar moeder). Ze is ongeveer 145 cm.

    - Karakter: Gabriëlla is gewend om alles te krijgen wat ze wilt. Ze deelt dan ook niks. Gabriëlla is opgevoed met het idee dat arme mensen niks zijn. Ze is slim en weet precies wat ze wil. Gebeurt dit niet dan gaat ze zeuren.

    - Houdt van: Haar vader, aandacht

    - Heeft een hekel aan: mensen die haar niet aardig vinden en haar moeder

    - Afkomst: Italiaans

    - Extra:Haar moeder ging weg toe Gabriëlla 6 was. Haar moeder ging vreemd. Gabriëlla's vader heeft Gabriëlla helemaal opgezet tegen haar moeder.





    - Rol: Stiefzus

    - Naam:Gabriëlla Rossini

    - Leeftijd:23 jaar

    - Foto:Gabriëlla

    - Beschrijving uiterlijk (uitgebreid)Gabriëlla is uitgegroeit tot een prachtige vrouw. Ze heeft lange bruine haren en nog steeds die diepe bruine ogen. Ze is ongeveer 170 cm. Ze draagt alleen merk kleding, het liefst zo bloot mogelijk.

    - Karakter:Gabriëlla is een bitch. Ze pest 'mindere' mensen graag. Ze is erg ijdel en heeft de mooiste vriendjes. Ze is slim en weet dat goed te gebruiken. Ze is erg populair.

    - Houdt van: jongens, uitgaan, mode, zingen,

    - Heeft een hekel aan: arme mensen, haar moeder, foute kleding

    - Afkomst:Italiaans

    - Extra:Ze weet precies wat ze wil. Ze krijgt alles van haar vader en wil hem dus ook niet delen.

    heb je ook foto's ? :')
    want zonder foto's kan ik niet veel doen ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik heb de foto's erbij gezet


    You don't know what you got until is gone

    DemiBBarnes schreef:
    ik heb de foto's erbij gezet

    vreemd...ik zie nochtans nergens een link staan ;')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.