• Ik ben van plan om een nieuwe storie te schrijven.
    Ik zal kort even beschrijven over wat het zal gaan

Kaya Krijgt op 6 jarige leeftijd te horen van haar alleenstaande moeder dat ze binnenkort een nieuwe vader zal krijgen.
    De man in kwestie is een lieve en zeer rijke zakenman met een dochter van ongeveer haar leeftijd.
    Haar moeder vindt dat dit de unieke kans is om Kaya wat socialer te maken.
    Kaya is helemaal in de wolken door het leuke nieuws, tot ze haar toekomstige stiefzus leert kennen.
    Haar stiefzus wil haar vader niet delen met iemand als Kaya
    Op een dag wordt Kaya's moeder betrokken bij een auto ongeluk en wordt zwaar gewond naar het ziekenhuis gebracht.
    Aan haar sterfbed staan Kaya en haar toekomstige stiefvader.
    Kaya's moeder smeekt aan de man om voor haar dochter te zorgen na haar dood.
    Kaya is kapot van verdriet en gaat met de man mee.
    Enkele weken gaan goed voorbij, tot haar gemene stiefzus vanalles uithaalt waardoor Kaya in de problemen raakt en zo naar de zus van haar stiefvader moet.
    De vrouw is bijna net zo erg als haar sitefzus en laat haar alleen maar kuisen, koken en verwaarloost haar.
    Kaya leert nooit lezen of schrijven maar kan op 23 jarige leeftijd ontsnappen aan de verschrikkelijke vrouw en keert terug naar haar geboortedorpje om haar geluk er te zoeken.

Het is dus de bedoeling dat ze een beroemdheid leert kennen en daar verliefd op wordt.
    Dus ik geef rollen weg.
    Dit zijn de rollen dat ik nodig heb;
    - Stiefvader
    - Stiefzus (op jonge én 23 jarige leeftijd)
    - Beste vriendin
    - Beste vriend
    - Collega's voor in de loop van het verhaal,ongeveer 6,5,4,3 2 heb ik er nodig.
    - Vijandelijke collega's heb ik er 2 1 van nodig

Dus vul dit even in;
    - Rol:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Foto:
    - Beschrijving uiterlijk (uitgebreid)
    - Karakter:
    - Houdt van
    - Heeft een hekel aan:
    - Afkomst:
    - Extra:

Ik weet nog niet welke beroemdheid, dus zet hier wat ideetjes :)

[ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 10:39 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

- Rol: Vijandige collega
    - Naam: Carter Manson
    - Leeftijd: 30
    - Foto: Carter
    - Beschrijving uiterlijk (uitgebreid) Carter is 1m86 heeft bruin haar en ijsblauwe ogen. Zijn uiterlijk is best ruig, wat hem bij de meeste vrouwen zo aantrekkelijk maakt. Hij heeft een lichte stoppelbaard en kan soms erg arrogant kijken. Op zijn armen staan erg veel littekens omdat hij ooit eens is aangevallen door een pitbull. Zijn lichaam is erg gespierd en hij komt erg zelfzeker over.
    - Karakter: Carter is in 1 woord een eikel. Hij played elk meisje dat hij tegenkomt. Hij geeft niets om liefde, alleen om zijn job. Hij moet het hoofdpersonage niet hebben omdat ze hem niet ziet staan. Carter maakt vaak discriminerende opmerkingen over het vrouwelijke ras en lacht er zelf erg hard mee.
    - Houdt van: Vrouwen, seks en sigaretten.
    - Heeft een hekel aan: Het hoofdpersonage, dat iemand neen tegen hem zegt en pitbulls.
    - Afkomst: Carter is een Amerikaan met een hoge status.
    - Extra: Hij probeert het hoofdpersonage buiten te pesten samen met de stiefzus? Als dat mag dan.

het zonnetje lacht, de lucht is blauw, Teletubbies! kom maar gauw!

Wie heeft ONZE teletubbie misbruikt? Haha xD

Hm... Rol komt later wel, ik ga slaapie doen (A) Rol voor beste vriendin ;)
    hm... Taylor Lautner, Kellan Lutz, Chase Crawford, hm... als ik nog iemand bedenk, laat ik het weten, Haha

~ You're original, cannot be replaced ~

Bloodydreams schreef:
    Wie heeft ONZE teletubbie misbruikt? Haha xD

Hm... Rol komt later wel, ik ga slaapie doen (A) Rol voor beste vriendin ;)
    hm... Taylor Lautner, Kellan Lutz, Chase Crawford, hm... als ik nog iemand bedenk, laat ik het weten, Haha

Hmm taylor of Kellan komen al zeker in aanmerking :')
    zal wel een poll maken als ik wat meer beroemdheden heb ;D

- Rol: stiefzus (jong)
    - Naam: Mariléne Lumaire
    - Leeftijd: 7
    - Foto: klik
    - Beschrijving uiterlijk: Mariléne heeft een slank figuur, en aparte ogen (beetje groen/grijs) ze is ongeveer 1.53 lang. ook heeft ze lange blonde golvende haren, en draagt altijd nette kleding
    - Karakter: Mariléne heeft een gemeen karakter, vals, en alles is goed, als het haar maar goed uitkomt. ze is op jonge leeftijd al model geworden, en voelt zich dus ook zo: méér als anderen. ze heeft een hekel aan arme mensen, want die smeeken, en liegen alleen maar voor haar. Ook is Mariléne een echt vaders kindje, en erg nieuwsgierig.
    - Houdt van snoepen, zeuren bij papa, pesten.
    - Heeft een hekel aan:zeurende kinderen, die pest ze altijd.
    - Afkomst: Amerikaanse.
    - Extra:is bang om haar vader te moeten missen, of delen.

- Rol: stiefzus (oud)
    - Naam: Mariléne Lumaire
    - Leeftijd: 24
    - Foto: klik
    - Beschrijving uiterlijk Mariléne heeft een slank figuur, en lange blonde golvende haren. ze heeft aparte groen-grijze ogen. en is ongeveer 1.72M lang. ze draagt vaak nette gewaagde kleding.
    - Karakter: Mariléne is een charmant, flirterig type. ze houdt ervan om naast de 'knapste' jongens te lopen. en 'mindere mensen' te pesten en te kleineren. ze is erg ijdel, en heeft en hier en daar haar eigen 'slaafjes' verder is ze erg nieuwsgierig, en wil ze altijd alles voor haarzelf hebben.
    - Houdt van uitgaan, jongens, feesten.
    - Heeft een hekel aan: opdringerige mensen.
    - Afkomst:amerikaanse
    - Extra:Is erg populair, en is nog steeds vaders 'lievelingetje' dat wil ze ook zo houden .

[ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 18:57 ]

- Rol: Beste vriendin
    - Naam: Melody Clark
    - Leeftijd: 18
    - Foto: KlikKlikKlik!!
    - Beschrijving uiterlijk (uitgebreid): Melody heeft lange blonde haren en heeft altijd krullen.. ze draagt graag kleding die in de mode is. ze draagt het liefste een grijze skinny spijkerbroek, een wit overhemd, een zwart gilet, grijs/zwarte sneakers en een zwart hoedje..
    - Karakter: ze is een alledaagse meid met lieve en bitchy trekjes.. ze kan heel vriendelijk overkomen maar ze is ook heel intimiderend.. als je haar eenmaal kent kom je ook niet meer van haar af xD!! ze blijf gewoon je beste vriendin al ze niet iedereen accepteert..
    - Houdt van: Taylor Lautner<333 Chocolade pinda's, haar laptop, haar IPhone, haar Vrienden en Vriendje<333
    - Heeft een hekel aan: vis, Champignons,
    - Afkomst: Melody heeft een super rijke familie die belangrijk is in Amerika, haar vader werkt bij de CIA.
    - Extra: heeft iets met Taylor Lautner omdat ze hem super leuk vind en niet omdat hij beroemd is..

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Rol: Beste vriendin
    Naam: Lunah Leslie Summero (ell Sun voor vrienden)
    Leeftijd: 24
    Foto: Ell Sun
    Beschrijving uiterlijk: Blond haar met lichte slag. In de zomer is het echt heel licht blond, in de winter wat donkerder. Ze heeft een mooi figuur, maar loopt er niet mee te koop. Ze heeft twinkelende en sprekende ogen.
    Karakter: Ell is speels, slim, aardig, zorgzaam, spontaan. Ze houd van uitgaan en van jongens, maar is niet snel te versieren en wilt hem eerst beter leren kennen voor ze verder gaat. Ze is niet een one-night-stand-type. Ze is erg zorgzaam om de mensen die dicht bij haar staan.
    Houdt van: Uitgaan, muziek, plezier, vrienden
    Heeft een hekel aan:Ruzie, geweld, Haat, players en bitches
    Afkomst: Een rijk gezin met 4 kinderen. Ze heeft een tweelingbroer(M Sun), waar ze altijd mee omgaat en die enorm veel kwa doen en laten op haar lijkt. Ze heeft nog een broer(30) en zus(27). Samen met haar tweelingbroer, was ze altijd al het zwarte schaap van de familie en samen hebben ze zich er vooral van afgekeerd. Op hun 18e zijn ze met zijn tweeën op hun zelf gaan wonen. Ze hebben nog maar weinig contact met de familie.
    Extra: Ze heeft samen met M dezelfde tattoo laten zetten. Alleen staat er op het vandaal: Ell & M Twins for ever

Zo goed?(A)

[ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 19:07 ]

Beroemdheid: Bruno Mars

- Rol: Gewone collega.
    - Naam: Olivia Newton.
    - Leeftijd: 20? Ouder?
    - Foto:Olivia
    - Beschrijving uiterlijk: Olivia is een donkere latina. Haar cubaanse afkomst verklaard onmiddellijk haar getinte huid. Ze heeft natuurlijke, volle en vanzichzelf roze lippen. Ze heeft grote, bruine-hazelnoot ogen die ze meestal laat uitkomen door smokey eyes. Als ze giechelt knijpt ze haar ogen lichtjes toe en heeft ze putjes in haar wangen. Ze is best klein ; 1m64, maar meestal loopt ze wel op hakken omdat ze vaak in de omgeving by grote mensen is en ze dan toch wel een beetje wilt opvallen.
    - Karakter: Olivia is een heel lief en gevoelig meisje. Soms iets te gevoelig. Ze heeft last van faalangst en heeft geen zelfvertrouwen. Ze gaat zich vaak onzeker over haarzelf voelen, maar toont het niet. Ze is heel behulpzaam en lief en durft niet rap nee zeggen tegen mensen.
    - Houdt van haar vrienden en iedereen die ze lieft heeft, zonder hen zou ze er helemaal niet zijn. Ook houd ze van zowat elke vrouw houd, shoppen en die toestanden.
    - Heeft een hekel aan: Mensen die met hun air het gat in de ozonlaag kunnen vullen.
    - Afkomst: Cubaanse moeder.
    - Extra: /

all I want is the taste that your lips allow

Rouge schreef:
    - Rol: Gewone collega.
    - Naam: Olivia Newton.
    - Leeftijd: 20? Ouder?
    - Foto:Olivia
    - Beschrijving uiterlijk: Olivia is een donkere latina. Haar cubaanse afkomst verklaard onmiddellijk haar getinte huid. Ze heeft natuurlijke, volle en vanzichzelf roze lippen. Ze heeft grote, bruine-hazelnoot ogen die ze meestal laat uitkomen door smokey eyes. Als ze giechelt knijpt ze haar ogen lichtjes toe en heeft ze putjes in haar wangen. Ze is best klein ; 1m64, maar meestal loopt ze wel op hakken omdat ze vaak in de omgeving by grote mensen is en ze dan toch wel een beetje wilt opvallen.
    - Karakter: Olivia is een heel lief en gevoelig meisje. Soms iets te gevoelig. Ze heeft last van faalangst en heeft geen zelfvertrouwen. Ze gaat zich vaak onzeker over haarzelf voelen, maar toont het niet. Ze is heel behulpzaam en lief en durft niet rap nee zeggen tegen mensen.
    - Houdt van haar vrienden en iedereen die ze lieft heeft, zonder hen zou ze er helemaal niet zijn. Ook houd ze van zowat elke vrouw houd, shoppen en die toestanden.
    - Heeft een hekel aan: Mensen die met hun air het gat in de ozonlaag kunnen vullen.
    - Afkomst: Cubaanse moeder.
    - Extra: /

je hebt de rol al zeker ^.^

Teletubbie4 schreef:
    - Rol: Vijandige collega
    - Naam: Carter Manson
    - Leeftijd: 30
    - Foto: Carter
    - Beschrijving uiterlijk (uitgebreid) Carter is 1m86 heeft bruin haar en ijsblauwe ogen. Zijn uiterlijk is best ruig, wat hem bij de meeste vrouwen zo aantrekkelijk maakt. Hij heeft een lichte stoppelbaard en kan soms erg arrogant kijken. Op zijn armen staan erg veel littekens omdat hij ooit eens is aangevallen door een pitbull. Zijn lichaam is erg gespierd en hij komt erg zelfzeker over.
    - Karakter: Carter is in 1 woord een eikel. Hij played elk meisje dat hij tegenkomt. Hij geeft niets om liefde, alleen om zijn job. Hij moet het hoofdpersonage niet hebben omdat ze hem niet ziet staan. Carter maakt vaak discriminerende opmerkingen over het vrouwelijke ras en lacht er zelf erg hard mee.
    - Houdt van: Vrouwen, seks en sigaretten.
    - Heeft een hekel aan: Het hoofdpersonage, dat iemand neen tegen hem zegt en pitbulls.
    - Afkomst: Carter is een Amerikaan met een hoge status.
    - Extra: Hij probeert het hoofdpersonage buiten te pesten samen met de stiefzus? Als dat mag dan.

Je hebt de rol...anders zijn er te veel vrouwelijke personages vrees ik :')

- Rol:colega
    - Naam:cat valentina
    - Leeftijd:16
    - Foto:http://www.fanpop.com/spots/ariana-grande/images/13309402/title/ariana-grande-2010-albert-michael-photo[/urlhttp://www.fanpop.com/spots/ariana-grande/images/13309402/title/ariana-grande-2010-albert-michael-photo]Cat
    - Beschrijving uiterlijk (uitgebreid)fel rood haar en grote bruine ogen klein en slank
    - Karakter: lief en grappig een beetje dom en eeen echte drama queen
    - Houdt van dansen acteeren en zingen
    - Heeft een hekel aan: vlees modder en dingen die gemeen zijn
    - Afkomst:amerika
    - Extra: ze is een echte drama queen die nogal dom is soms daarom gelooft ze alles wat iedereen zegt dus is ze rap te misleiden en ze is vegetaris

[ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 10:22 ]

don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

Rol: Beste vriend
    Naam: Micheal Matheo Summero (M Sun voor vrienden)
    Leeftijd: 24
    Foto: M SUn
    Beschrijving uiterlijk: Blond haar. In de zomer is het echt heel licht blond, in de winter wat donkerder. Hij heeft een goed getraind lichaam en een sicpack. Net als Ell heeft hij twinkelende en stralende blauwe ogen.
    Karakter: M is speels, slim, aardig, zorgzaam, spontaan. Hij houd van uitgaan en van meiden,en is integenstelling tot Ell wel wat meer van de one-night-stands, maar niet vaak en houd het liever bij 1 lieve meid. Hij is erg zorgzaam om de mensen die dicht bij hem staan.
    Houdt van: Uitgaan, muziek, plezier, vrienden
    Heeft een hekel aan:Ruzie, geweld, Haat, players en bitches
    Afkomst: Een rijk gezin met 4 kinderen. Hij heeft een tweelingzus(ell Sun), waar hij altijd mee omgaat en die enorm veel kwa doen en laten op hem lijkt. Hij heeft nog een broer(30) en zus(27). Samen met zijn tweelingzus, was hij altijd al het zwarte schaap van de familie en samen hebben ze zich er vooral van afgekeerd. Op hun 18e zijn ze met zijn tweeën op hun zelf gaan wonen. Ze hebben nog maar weinig contact met de familie.
    Extra: Hij heeft samen met Ell dezelfde tattoo laten zetten. Alleen staat er op het vandaal: Ell & M Twins for ever

Tadaa

[ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 19:08 ]

komop mensjes ;o
    ik heb er nog steeds veel nodig

CandyFace schreef:
    komop mensjes ;o
    ik heb er nog steeds veel nodig

Wat voor rollen heb je nog nodig?

-

xsavannahh schreef:
    (...)

Wat voor rollen heb je nog nodig?

Dit zijn de rollen dat ik nodig heb;
    - Stiefvader
    - Stiefzus (op jonge én 23 jarige leeftijd)
    - Beste vriendin
    - Beste vriend
    - Collega's voor in de loop van het verhaal,ongeveer 6 5 heb ik er nodig.
    - Vijandelijke collega's heb ik er 2 1 van nodig