• Mijn poster haat me!!! Ik had het net helemaal Hermetisch vastgelijmt aan de muur valt ie opeens van de muur:|!!

    HELP!!! M'n poster maakt me bang:'( hij heeft dit al een keer gedaan:'(

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 20:10 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Haha, lol XD


    --

    hermeties
    Whut?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Er gaan ook mensen dood aan de honger weet je.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    aah arme jij


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ILOVEVANITY schreef:
    hermeties
    Whut?


    ik weet niet hoe je het schrijft:$ dat het helemaal vast zit en het niet meer los krijgt, dat bedoel ik


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Die van mij viel een keer op mijn gezicht toen ik sliep O.o
    Buh
    ik had hem ook neit goed vastgemaakt, met van die diddle plakband, omdat ik geen zin had om naar beneden te lopen (;


    Me so good.

    BAM schreef:
    Haha, lol XD

    ik heb ook een enge poster (huil) *kijkt naar enge poster* dei ogen blijven me maar aanstaren! *kijkt nog steeds naar enge poster* maar ahhh je bent zoo zielig (A)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ga alsjeblieft geen haat reacties op plaatsen. Vroeger waren jullie ook gaan freaken als er een poster van je muur viel. Dus laat haar lekker bang zijn voor die poster. En als je niets aardigs te zeggen hebt zeg dan niet.

    Mijn vriendin werd altijd bang van mijn posters als ze bij mij bleef slapen. Want die staarde haar aan XD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jou poster en mijn poster zijn tweeling O.o
    Wat ik ook doe, altijd dondert ie er af, lijm, plakkertjes, tape, houtlijm!

    Wahahahahaha xD

    Straf je poster door hem aanstukken te scheuren of erop te gaan springen en dansen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aww, wat een gemene poster!(N)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb er 1 op me deur die vast zat met een soort van gum. Telkens flikte die weer om 's nachts los te gaan en mij wakker te maken. Nu zit die vast met plakband en hij hangt nu nog steeds.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 19:43 ]

    stoute poster:P


    Shoganai i ne~

    Poster attack~! o.o