• Ik heb een idee voor een verhaal. Dit verhaal is niet origineel, maar aangezien ik redelijk dicht bij de hoofdpersoon van dit verhaal sta, kan ik het het misschien wel heel goed gaan vertellen.
    Het verhaal gaat over een meisje dat van een klein boeren dorpje verhuisd naar de grote staat. In het begin hoort ze nergens bij, tot ze aan de praat raakt met (...), een populair meisje uit de klas. (Hoofdpersoon) raakt jaloers, want (meisje) heeft alles. Ze is knap, dun, stoer en de jongens zijn gek op haar. Langzaam raken de twee meisjes bevriend en (hoofdpersoon) begint te veranderen. Ze begint met roken, gaat vaak uit, drinkt veel, gebruikt wel eens druk en het belangrijkste nog, ze begint te lijnen..


    Ik ben gemeen xoxo

    Moet je doen,
    boeiend als het niet origineel is.


    Me so good.

    Doen! Ik zou het lezen, origineel of niet. :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je kunt het altijd origineel maken en dat lukt jou wel :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hmm, ik weet niet. Ik zou eerst een stuk moeten lezen voordat ik weet of ik het origineel vind of niet. Ik weet niet hoe het uitpakt, hehe. Ik zou het wel willen lezen, opzich (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind 't wel interessant, ook al klinkt de verhaallijn niet super origineel ofzo. Als je het verhaal zelf maar origineel maakt (:

    Trouwens: 'Gebruikt wel eens druk?'
    Drugs? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou ik denk juist dat je met verhalen waarmee je jezelf goed kan identificeren dat je daar dingen echt vanuit het hart in kwijt kunt. Als je dat overbrengt op de lezer heeft dat een behoorlijke impact. Ik zeg doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je t kan schrijven met emotie wil ik t best lezen. Gewoon doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.