• Aan het songfestival.
    Vind ìk tenminste, Vorige keer met Sjalalie Sjalala, en het nieuwe nummer van de drie J's vind ik ook niet echt geweldig :'D

    Wat vinden jullie?

    Ik vind de 3JS echt te gek iig (:

    Maar ze maken zeker geen kans op het songfestival vind ik (:


    My heart is yours and so am I

    Ik snap ook nog steeds niet waarom we meedoen. Het kost een smak geld en we winnen toch niet, aangezien het songfestival doordrenkt is van vriendjespolitiek.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat zeg ik al jaren.

    Nederland heeft het nog steeds niet door. We moeten niet iets oudbollig doen,zoals altijd,maar iets stoers.
    Ik bedoel Lordi heeft ooit gewonnen en wat sturen wij...? 4 homo's(heb niks tegen homo's)in glitter pakken,Een dom kind met een orgel,en 3 Volendammer die in Nederland nog niet eens geweldig zijn.
    Ze zijn gewoon dom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Pirates schreef:
    Tuurlijk moeten we meedoen. Niet meedoen is pas zwak. :')


    Hope goes lost but never dies.

    3 J's is vreselijk liedje,
    maar toch denk ik dat hij wel kans maakt..


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik vind eigenlijk dat we Dean of Ben erneer hadden moeten zetten(cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IDD!
    Serieus, ik wordt knetter door die oudbollig Nederlandse standaard muziek. Snappen ze dan niet na vorig jaar dat ze gewoon een Engelstalig liedje moeten doen? (cat)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    het is ook niet helemaal mijn muzieksmaak, maar wij doen tenminste wél mee met echte hollandse dingen, en daarom gaan we niet door.
    dat vind ik eigenlijk best stom, want je vertegenwoordigt toch je eigen land.
    en uiteindelijk winnen dan van die vage oostlanden waarvan je geen woord engels kunt verstaan.
    stoppen dan maar. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    BlackMagic schreef:
    Ik vind eigenlijk dat we Dean of Ben erneer hadden moeten zetten(cat)

    BENNIE. dan maken we inderdaad best een kans haha. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Als er een ding is dat ik dus háát is dat het songfestival.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind dat we ons moeten schamen voor Sieneke, en Sjalalie en zo, maar de 3J's zijn op zich wel tof.


    live the life you love