• Klaar om te lachen?
    Mooi, Klik hier, en lach je kapot!
    In de zomer, zing ik baila baila bailaaaaa, de flamingo! Ja ik heb de zomer in mn bol!
    Ontspoorde EO jongeren
    -Rick(juh)(dance)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Sexy (nerd)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik wil dat dansje kunnen! :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Hoe vals kan je zingen? o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn grote goedheid! o.o

    HAHAHAH geweldig eigenlijk. -herhaalt-
    'In de zooomeeeer, zing ik baila baila baila' -plat-

    Hahaha, ik blijf het gewoon beluisteren gewéldig dude 8D

    En nu allemaal dat dansje instuderen. Handjes omhoog,tril met je handjes, zwaai heen en weer met je armpjes, dan de ene arm omhoog en daarna de andere. Lets go!(dance)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik wil zo'n lekker hemdje als die dude aanheeft en dan dat gele rokje eronder ;D

    Rickjuh schreef:
    En nu allemaal dat dansje instuderen. Handjes omhoog,tril met je handjes, zwaai heen en weer met je armpjes, dan de ene arm omhoog en daarna de andere. Lets go!(dance)


    -doet dansje-
    Omg, mijn moeder kijkt me weird aan, ze ging net naar beneden. Ach ja, wat wil je ook als je dat dansje uitvoert óp een stoel. (dance)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik kan het dansje! ^-^
    whaha, dat dansje rockt. =]


    You'll never dream alone. <3

    Dankjewel Rick! Nu ben ik verslaafd aan dat liedje en zit ik debiel mee te dansen (cool)

    Conspiracy schreef:
    Dankjewel Rick! Nu ben ik verslaafd aan dat liedje en zit ik debiel mee te dansen (cool)


    "Mijn spaanse gitaar raakt bij jou elke snaar, kom wees niet baaang" (dance) Graag gedaan!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    G-e-n-i-a-a-l!

    kijk ik kan spellen, (krul)

    Rickjuh schreef:
    (...)

    "Mijn spaanse gitaar raakt bij jou elke snaar, kom wees niet baaang" (dance) Graag gedaan!

    "Oh ik had zo graag een man, donkerbruin, gespierd en lang daar droomde ik van" Ik kan 't al meezingen + meedansen -proud-

    OMFG, damn zullen wij dan ook maar een hit maken?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.