• Aan het songfestival.
    Vind ìk tenminste, Vorige keer met Sjalalie Sjalala, en het nieuwe nummer van de drie J's vind ik ook niet echt geweldig :'D

    Wat vinden jullie?

    Als ze eindelijk weer eens een fatsoenlijk nummer kunnen geven, dan doen ze maar mee.
    Zoiets als bluf ofzo!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind de Nederlandse nummers echt vreselijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nederland is heel erg sneu in dat soort liedjes. Waarom sturen wij nou nooit een leuk persoon met een leuk liedje?
    Zo hebben we toch geen kans:X


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Dat ze der eens een goeie Nederlandse band neerzetten, waar we trots op zijn.


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    Dat ze der eens een goeie Nederlandse band neerzetten, waar we trots op zijn.

    Die zijn er, das nog het ergste :/
    WT, Clan Of Xymox, Asrai, Grendel, Blof, oke voor de fans: Destine en MakeBelieve. En dat komt nooit op een podium te staan -.-
    Oke, van COX en Grendel kan ik het me nog wel voorstellen maar goed :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom niet gewoon GOOORDON.

    oke jk.

    Als ze iets FATSOENLIJKS sturen, dan wel, maar ze sturen altijd van die idioten, dat we van te voren al weten dat we niet verder komen, hoe nutteloos!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    PEDOpas schreef:
    Waarom niet gewoon GOOORDON.

    oke jk.


    vergeet gerard niet ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja ik ben het ermee eens... (en als ze meedoen moeten ze Esmee denters ofso sturen..) tenminste dat vind ik


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ah joh, het hoort er nou eenmaal bij. We winnen niet, maar dan heb je altijd nog de leuze: het gaat om het meedoen, niet om het winnen :'D
    Een en al vriendjespolitiek!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Funeral schreef:
    Helemaal mee eens!
    Ik vraag me elke keer weer af waarom ze niet gewoon een leuk lied maken ipv zo'n oude wijfen lied -elk jaar opnieuw-.

    Stuuuuur BEN SAUNDERS! Hahaha. : D


    Jhoa, of een duet met Dean! (krul)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:50 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Incognito schreef:
    (...)

    vergeet gerard niet ;D
    Oh god dr-ama *gayhand


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik schaam me sws al voor NL dus dan kan dit er nog wel bij (krul)


    -

    Ach, het is toch altijd een van de Oostbloklanden die wint, dus mij boeit het niet. Als ze het leuk vinden, ze gaan hun goddelijke gang maar. Ik kijk er toch niet naar.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    als ze gewoon met iets fatsoenlijks aankomen en dan mee doen.
    Nu zetten ze nederland echt voor lul


    It's not what you say, it's about the way you say it.