• Aan het songfestival.
    Vind ìk tenminste, Vorige keer met Sjalalie Sjalala, en het nieuwe nummer van de drie J's vind ik ook niet echt geweldig :'D

    Wat vinden jullie?

    Beter sturen ze Destine of zo..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Seaside schreef:
    Totally Agree.


    Your make-up is terrible

    Enterrement schreef:
    Beter sturen ze Destine of zo..


    Whaha XD dat wou ik ook al zeggen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zag de titel en dacht er direct aan.
    Ja, ze failen altijd.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vodn dat ze Esmée Denters hadden moeten sturen toen ze nog neit zo heel bekend was, want nu is ze te bekend..
    Of Ben en Dean Saunders (;
    Of Marco Borsato, hij is de nog de beste nederlandse zanger denk ik.


    Me so good.

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    MICKEY schreef:
    We zetten onszelf vreselijk voor schut. Ze zouden is een echte artiets moeten sturen.


    Even a white rose has a black shadow.

    We moeten wel meedoen, maar stuur dan Anouk ofzo. Niet steeds van die kansloze figuren. Maarja, dat gaat toch niet veranderen, want het wordt sowieso georganiseerd door de tros en die neemt het niet bepaald serieus, en ten tweede zijn er geen goede artiesten die naar het songfestival willen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    nu ik me zo bedenk.. De reden wrm ze Destine of Anouk of Esmee Denters niet sturen is omdat hun liedjes niet "nederlands" genoeg zijn o-O

    maar zoals ik al eerder zei. Dat wij nederlanders bekent staan om de klompen, windmolens en tulpen en al dat ouwe zooi [Niets persoonlijks ofzow] betekent niet dat wij ouwe muziek moeten zingen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Agree_O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nederland mag nog wel meedoen, maar please, neem dan mensen die er goed uitzien, goed kunnen zingen en neem eens een goed engels talig nummer. Want echt, dit gaat zo helemaal niks worden. We gaan zo echt niet winnen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ja! Of Lenny!


    Lenny<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ken die liedjes niet want ik ben Belg. Maar ik vind wel dat Nederland moet meedoen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Stuur Di-rect!
    Alleen dan wel met Tim


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind dat we al behoorlijk vooruit zijn geschoten met de 3J's na vorig jaar XD


    Life is hard and then we die