• Dus ik doe het ook maar. Eigenlijk is het wel een hele rare vraag.

    Wie van jullie heeft de dood recht in de ogen gekeken? En dan bedoel ik niet iemand anders dood zien gaan of dood gezien. Maar zelf in levensgevaar zijn geweest.

    Ik wel. Maar ik ga niet vertellen hoe en wat.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Laska schreef:
    Ik, ik was zelfs even doodt, maar opeens kwam ik terug.
    Bay the way, als je in coma ligt ben je eigelijk ookal half doodt.

    O.O


    Shoganai i ne~

    Niet dat ik weet.


    -

    Ik ben ook een keer bijna mijn hoofd kwijtgeraakt:$ het was in een tunnel van de trein in Duitsland en ik wou zien hoelang de tunnel was dus ik steek mijn hoofd uit het raam, komt er opeens een trein aan:| gelukkig kon mijn moeder me nog net terug trekken anders was onthoofd


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik weet niet of 'dit' meetelt, maar vorig jaar heb ik voor de eerste keer in mijn leven een epilepsie-aanval gehad & die is nog al fataal afgelopen. Ik viel zo hard neer op de grond, dat ik bijna mijn nek had gebroken en ik kon dus verlamd geraken over heel mijn lichaam.


    You better fear me, cause' I am death.

    Nee gelukkig niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    FlamesBegin schreef:
    (...)
    O.O

    serieus.
    en nu stik in me koekje xd


    You just broke my Heart

    Adele schreef:
    Ik heb de dood vastgehouden.
    We hadden eens puppies en toen is er zeg maar dood gegaan, en ik dacht dat hij nog leefde, en vroeg me af waarom hij niet mee bewoog. dus ik dat hond je oppakken, klapt dat nekje zo naar achteren. Dat gevoel van iets wat nog wel warm is maar geen leven meer heeft in je handen te hebben, vergeet ik nooit meer.
    Toen ging ik hysterisch mama roepen toen ik het bloed zag, en bleek hij dus dood te zijn ;


    Jaa, dat heb ik al best vaak gehad. Ik heb namelijk al heel lang gerbils, en die leven meestal niet langer dan 2 jaar. En elke keer als er eentje doodgaat hou ik em vast totdat ie helemaal koud is. Mijn manier van afscheid nemen. (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    FlamesBegin schreef:
    (...)
    O.O


    You just broke my Heart

    Ikke. Ik besefte pas achteraf hoe gevaarlijk het was. Ik ben zo iemand die gewoon handelt, en achteraf pas bedenkt hoe fcking scary het was. (En daar dan een paar dagen om zit te freaken)


    Alis volat propriis

    Ik, maar heel veel herinner ik me er niet van. Ik merk nu alleen nog dat ik onbekende trauma's heb. Erg raar.


    your eyes are like stars in the night.

    mwah...mn moeder heeft bijna een miskraam van me gehad, uhm.. vuurwerkramp...
    bijna crash in de Gottharttunnel wat een paar meter scheelde met een snelheid van 120km/h...ontsteking in mn hart(ja, ook dat kon nog kwam ik achter) en dat was het wel denk ik zo..

    Waarom wil je er niet over praten? Ik vind het namelijk fascinerend. En ik heb de dood in de ogen gekeken. Dat was het eerste wat ik zag toen ik op de aarde kwam. Ik had de navelstreng twee keer om mijn nek gewikkeld en het had niet veel gescheeld of ik was gestikt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    LaLaLies schreef:
    Toen ik net geboren was kon ik niet ademen. Ik werd helemaal blauw.(ik had vruchtwater ingeslikt ofzo)
    Maar toen kwam de ziekenwagen en toen ademde ik weer. Of voor het eerst, dat ligt wat meer voor de hand XD


    Ja ik had ook vruchtwater ingeslikt toen ik net geboren was xd.
    Maar daar weet ik dus niks meer van ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    PrincesSnape schreef:
    Waarom wil je er niet over praten? Ik vind het namelijk fascinerend. En ik heb de dood in de ogen gekeken. Dat was het eerste wat ik zag toen ik op de aarde kwam. Ik had de navelstreng twee keer om mijn nek gewikkeld en het had niet veel gescheeld of ik was gestikt.


    Sommige redenen waarom je bijna dood bent gegaan zijn gewoon dingen waar je het niet over wilt hebben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben een keer geduwt in ondiep water, mijn knie helemaal open gehaald en een slagader bij mijn pols opengehaald,
    zoon 2 keer net neit onder een auto gekomen... mann wat een hartverzakking krijg je daarvan, terwijl ik toch ALTIJD voorrang had... >.<

    &

    ik werd vroeger erg gepest, zo erg dat ik zelfmoord wilden plegen ik heb een paar keer met een mes echt in mn keel gezeten... maar telkens toch net niet gedaan...


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!