• Dus ik doe het ook maar. Eigenlijk is het wel een hele rare vraag.

    Wie van jullie heeft de dood recht in de ogen gekeken? En dan bedoel ik niet iemand anders dood zien gaan of dood gezien. Maar zelf in levensgevaar zijn geweest.

    Ik wel. Maar ik ga niet vertellen hoe en wat.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik niet, alleen mensen zien doodgaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    O:
    Nope, zou ik ook niet willen ;x


    Me so good.

    fanks god ik nie(A)


    Shoganai i ne~

    Nee, en dat zou ik ook echt niet willen doodeng...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb ooit dood in mijn eigen ogen gezien.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik,, ik fietste samen met mijn moeder en we waren vollop in gesprek. en toen ineens kwam er een auto uit de zijstraat met een behoorlijke snelheid, en toen kwam ik erachter dat mijn remmen het niet deden. Het scheelde heel weinig of ik lag eronder.
    maar ik weet niet of je zoiets bedoelt ? =)

    Ik ben net kunnen ontsnappen aan bus? Telt dat ook.


    Olive

    Levensgevaar zou ik niet zo zeer zeggen maar ik ben wel een keer bijna verdronken. Dankzij de reddingvesten bleven we boven.
    Ik ga nooit meer kanoën!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 14:31 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    In mijn dromen ging ik wel eens dood o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nee, nooit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik, maar ik herinner me er weinig van. Deels omdat ik het niet wil herinneren en ik was 7 ofzo.
    Ik had namelijk bijna mijn slagaders in mijn pols doorgesneden doordat ik door een raam viel.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 14:34 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja, ik ben ooit is in een moeras gevallen..


    Life is hard and then we die

    @Captivity en Jacker

    Dat soort dingen bedoel ik ja. Maar ook dingen zoals echt bijna dood zijn geweest ná een ongeluk of iets dergelijks.
    Bijna verdronken. Dingen als dat.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 14:33 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, ik ben ooit is in een moeras gevallen..

    ik een keer in drijfzand..
    ik zat er tot mijn middel ingezakt, ik raakte in paniek.. begon meer te bewegen.. zakte nog maar naar beneden, en op het laatst hebben ze me met een hele groep me eruit moeten trekken..
    dat was zoo eng !

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 14:36 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb ooit wel op het randje gelegen, maar toen was ik heel klein dus dat weet ik niet meer.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg