• Dus ik doe het ook maar. Eigenlijk is het wel een hele rare vraag.

    Wie van jullie heeft de dood recht in de ogen gekeken? En dan bedoel ik niet iemand anders dood zien gaan of dood gezien. Maar zelf in levensgevaar zijn geweest.

    Ik wel. Maar ik ga niet vertellen hoe en wat.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja, een soort van. Het was doodeng en ik heb er een half trauma een overgehouden.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik was ooit bijna onder een tram gereden toen mijn fiets remmen kapot waren, en ik had een keer bijna m'n nek gebroken toen ik met mijn hoofd tegen de wand klapte toen ik van mijn paard viel.

    Maar ik weet niet of dat meetelt, ik kan me er sowieso niet echt veel van herinneren.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Jup.
    Tijdens het surfen werd ik nog boven water steeds verder de zee in gesleurd. Er begonnen steeds vaker golven te slaan, precies waar ik lag. Dook kopje onder en werd in de onderstroom meegesleurd. Ik had al weinig adem omdat ik al zoveel had gezwommen. Ik wist niet meer wat boven of onder was dus ik zwom maar ergens naartoe, ik pure paniek. Net voor het oppervlak verdroeg ik het niet meer en haalde een hap adem + water. Boven begon ik te janken en snel op m'n surfplank, en door naar de kust. Dat ging niet makkelijk, maar ik heb het wel gehaald. Durfde toen een week niet meer te surfen. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Toen ik op de basisschool zat hebben de mensen die mij altijd hebben gepest, me zo lang onder water geduwd dat ik naar het ziekenhuis moest omdat ik nauwelijks meer ademde, omdat ik keiveel water binnen had gekregen en astma heb. :x
    Dat is de dichtsbijzijnde denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    uhm ja, ik fietste met een paar klasgenootjes naar school toe, en hun waren nog aan de overkant, dus ik snel fietsen.Kwam er een vrachtwagen aangesneld, M'n vriendinnen vielen allemaal om van de schrik.Ikzelf kon er nog wel om lachen, maar ik kijk de volgende keer toch wat beter uit..


    Turn it up! *

    Enterrement schreef:
    Toen ik op de basisschool zat hebben de mensen die mij altijd hebben gepest, me zo lang onder water geduwd dat ik naar het ziekenhuis moest omdat ik nauwelijks meer ademde, omdat ik keiveel water binnen had gekregen en astma heb. :x
    Dat is de dichtsbijzijnde denk ik.

    Jezus, wat bezielt die mensen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    1 keer, maar toen was ik net 2 dus ik herinner het me niet meer x']

    ik was op vakantie bij het randje van het buitenzwembad aan het spelen, en toen viel ik in het water. mn vader zag nog net optijg dat ik daar opeens niet meer zat x'], een heeft me kunnen redden.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Omg, dat lykt me echt zo eng

    Niet echt, wel ben ik op mijn 2e bijna verdronken en op mijn 10e viel ik midden op straat en er zat 1 meter tussen anders had ik en probleem gehad.

    Toen ik net geboren was kon ik niet ademen. Ik werd helemaal blauw.(ik had vruchtwater ingeslikt ofzo)
    Maar toen kwam de ziekenwagen en toen ademde ik weer. Of voor het eerst, dat ligt wat meer voor de hand XD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Toen ik geboren was, want ik was wel wat te vroeg.
    En wel een keer bijna onder een auto gerend, maar daar ben je natuurlijk niet altijd gelijk dood van.


    effort never betrays you

    Nee, en ik zou het echt iet willen.


    Food.

    ik... met mountainbiken in de Ardennen viel ik naar beneden, mijn docent (was op werkweek) had me nog net vast en ik hing daar maar boven de afgrond o_o


    -

    Niet dat ik momenteel even herinner. Misschien bij het auto-ongeluk al had ik niets en besefte ik niet eens dat wij een ongeluk hadden omdat het zoo snel ging. Maar ik was niet in levensgevaar dus dit telt niet. Wel al gedacht dat ik dood zou gaan, telt dat ook?

    niet wat je zegt echt de dood in de ogen gekeken

    toen ik net geboren was vergat ik te ademen toen ik dronk o.o

    en toen ik bij een stoplicht zat die op groen sprong.ik wilde fietsen en keek niet op zij.maar iets in me zij dat ik niet moets fietsen en meteen stoppen o.o oke ik dus stopen komt er een grote vuilnis wagen langs:| het scheelde niks...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor