• Ik lag vanacht in bed, en ik had het gevoel dat iemand me aan zat te kijken, was best wel vaag.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 12:25 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat klinkt eng.


    You're all I need

    Dat heb ik ook wel eens, is zo vervelend :/ Vooral omdat je weet dat er niemand is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat heb ik ook wel eens, is zo vervelend :/ Vooral omdat je weet dat er niemand is.

    Ja en dan zit ik ooit mezelf zo op te focken, dat ik in paniek raak omdat ik denk dat er geesten zijn.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 12:22 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hehe. Heb ik ook weleens. Dan ga ik met mijn gezicht naar de muur liggen, klamp een kussen vast en trek de dekens over mij heen :'D En dan zeg ik in gedachten, 'Rot op!'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    Hehe. Heb ik ook weleens. Dan ga ik met mijn gezicht naar de muur liggen, klamp een kussen vast en trek de dekens over mij heen :'D En dan zeg ik in gedachten, 'Rot op!'


    Haha, ik durf dan nooit andersom te liggen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, ik durf dan nooit andersom te liggen.

    Heb 'k oook. Ik verroer mij dan ook helemaal niet :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hier ook. En dan kruip ik onder mijn deken in een bolletje. :')
    En gisteren had ik dat ook tijdens het leren. Ik zat rond 24u nog in de woonkamer en ik hoorde de hele tijd geluid in de gang. En ik durfde echt niet gaan kijken of opkijken omdat ik dacht dat iemand me aan het bespieden was. Is niet echt leuk als je weet dat ze al hebben ingebroken in 10 verschillende huizen hier in de buurt..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nazgul schreef:
    (...)
    Heb 'k oook. Ik verroer mij dan ook helemaal niet :'D

    Ik lees dan ooit zo die verhalen over geesten, en dan is m'n kamer pikkedonker, en dan wil k kijken of er iets is, en dan geeft mn mobiel licht, en dan ben k altijd bang dat er ineens iemand langs me bed staat..:(


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Ik lees dan ooit zo die verhalen over geesten, en dan is m'n kamer pikkedonker, en dan wil k kijken of er iets is, en dan geeft mn mobiel licht, en dan ben k altijd bang dat er ineens iemand langs me bed staat..:(

    Nja, haha. In principe geloof ik niet in geesten 8D Maarja..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    (...)
    Nja, haha. In principe geloof ik niet in geesten 8D Maarja..

    haha ikwel, ik zag ze ooit.:|


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zeg dan altijd gewoon:'Rot op, ik wil slapen.'
    En dan besteed ik er verder geen aandacht aan. Het zal wel niks engs zijn anders was er allang al wat gebeurt ;)


    Happy Birthday my Potter!

    heb ik ook wel eens
    echt vaag


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Door de titel, heb ik dat liedje van Grease in m'n hoofd 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    DynamiteMe schreef:
    Dat klinkt eng.

    Ik ben doodsbang in het donker, en vooral als ik iets engs in gedachten heb, dan voelt het alsof dat in mijn kamer is.
    Dan krul ik me helemaal op, met mijn gezciht naar de muur en een deken helemaal over me heen dat er nog maar een kleine opening is om door te ademen;x

    Ik denk altijd dat mijn deken 'mijn schild is'
    dat heb ik bedacht toen ik 5 was, en ik gebruik het nog steeds, want dan word ik minder bang.


    Me so good.