• het is een verlaten ziekenhuis in amerika
    me vraag is er van hier ooit iemand geweest
    Hier een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=1Tcl3eRoNUk

het filmpje is gemaakt travel channel en laat een tour zien waar ook echt dingen gebeuren en de mensen vertellen hun ervaringen
    gr adimere

ps zo ja drop hier je verhaal

[ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 15:09 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2011 - 14:48 ]

iemand kleineren online is ook pesten!!!

KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je wil ervaren hoe 'verstikking, dood en verderf en moord' aanvoelt kun je ook net zo goed naar een concentratiekamp gaan. Die sfeer die daar hangt die zal nooit weg gaan, nooit meer. Bedenk wel, dat wanneer je naar zoiets toe gaat (echt of niet) en je zo geobserdeerd bent door zoiets het enkel slechte dingen kan brengen. Waarschijnlijk ga je jezelf zo opfokken dat je al zult schrikken om het minste of geringste en er ontzettend lang paniekaanvallen of weet ik veel wat van zult krijgen. Echt of niet. Zoiets blijft je achtervolgen.

En ik bedoel het verder niet rot of zo, maar juist als je er op zo'n manier tegen aankijkt is het waarschijnlijk niet gezond voor je als je je met zo'n dingen inlaat. (nerd)

Wij werden verplicht op school om naar Kamp vught te gaan, en dat is echt geen pretje

Ik moet er niet aan denken er heen te gaan.

(Be)lieve in (you)rself

Rimjob schreef:
    (...)

Wij werden verplicht op school om naar Kamp vught te gaan, en dat is echt geen pretje

Wauw, dat is echt heftig.. Dat ze jullie echt verplicht hebben vind ik een beetje ver gaan, natuurlijk is het goed dat jongeren zien wat het écht inhield zodat ze ook doorhebben wat er gebeurd is enzo, maar dat ze je echt verplichten dat je erheen moet vind ik dan misschien wel iets te.

[ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 2:04 ]

Wie du mir, so ich dir.

Rimjob schreef:
    (...)

ik ben er geweest, geen 2x dat is iets wat zeker is

er zijn een paar mensen die het overleefd hebben ik dacht eerst alle mensen zijn daar dood gegaan

maar er zijn er een paar mensen die het overleefd hebben wauw

Whoop whoop :o
    Ik wil daarheen gaan...
    Ik ben zo iemand die eerst wil zien en dan pas gelooft :'D

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je wil ervaren hoe 'verstikking, dood en verderf en moord' aanvoelt kun je ook net zo goed naar een concentratiekamp gaan. Die sfeer die daar hangt die zal nooit weg gaan, nooit meer. Bedenk wel, dat wanneer je naar zoiets toe gaat (echt of niet) en je zo geobserdeerd bent door zoiets het enkel slechte dingen kan brengen. Waarschijnlijk ga je jezelf zo opfokken dat je al zult schrikken om het minste of geringste en er ontzettend lang paniekaanvallen of weet ik veel wat van zult krijgen. Echt of niet. Zoiets blijft je achtervolgen.

En ik bedoel het verder niet rot of zo, maar juist als je er op zo'n manier tegen aankijkt is het waarschijnlijk niet gezond voor je als je je met zo'n dingen inlaat. (nerd)

Ik ben naar een concentratiekamp geweest en ik vond 't fucking saai :'DDD Die sfeer heb ik echt niet meegemaakt daar XD

[ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 12:55 ]

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Bah, ik word er gewoon bang van! :/

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Ruocco schreef:
    (...)
    Ik ben naar een concentratiekamp geweest en ik vond 't fucking saai :'DDD Die sfeer heb ik echt niet meegemaakt daar XD

Ik zou me niet echt prettig voelen daar. Dat op de plek waar je staat, daar werd jaren geleden mensen vermoordt.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Ik ben echt wel blij dat ze nu fatsoenlijke apparaten hebben, en dat ze hier goed opgeleid zijn. Ik zou voor geen goud in zo'n ziekenhuis behandeld willen worden.

Believers schreef:
    (...)

Ik zou me niet echt prettig voelen daar. Dat op de plek waar je staat, daar werd jaren geleden mensen vermoordt.

Ja soms voel je die aanwezigheid nog..

Maar die vrouw zegt dat er aan haar haren getrokken word? Ik dacht dat geesten je lichamelijk niks aan konden doen?

Belieburx schreef:
    Maar die vrouw zegt dat er aan haar haren getrokken word? Ik dacht dat geesten je lichamelijk niks aan konden doen?

normaal niet nee maar ze kunnen het wel je moet je afsluiten anders ben je veel te kwetsbaar voor ze zeker daar

en niet iedereen daar is even lief

helaas

op youtube hebben afleveringen gestaan waarbij een zwarte geest een meisje en haar vader letterlijk verwond

het waren net klauw markeringen

[ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 13:27 ]

plus geesten kunnen verschil voelen tussen mensen die een gave hebben en de mensen die er geen hebben dus dat is ook iets waarmee je moet oppassen

http://www.youtube.com/watch?v=7fGtaIU8AUU

http://www.youtube.com/watch?v=egVZJHTG9Qc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=SXfzuyp2beo&feature=related

een complete serie van videos van waverly hills het is gemaakt door een groep jongens

die daar zijn geweest een avond en dit is hun verhaal het verhaal loopt van boven naar beneden ik vind ze zelf heel gaaf

Dit filmpje is eng.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.