• het is een verlaten ziekenhuis in amerika
    me vraag is er van hier ooit iemand geweest
    Hier een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=1Tcl3eRoNUk


    het filmpje is gemaakt travel channel en laat een tour zien waar ook echt dingen gebeuren en de mensen vertellen hun ervaringen
    gr adimere

    ps zo ja drop hier je verhaal

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 15:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2011 - 14:48 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    littlemonsta schreef:
    ik heb er nog nooit van gehoord
    wat is dat misschien?

    Nou dat is niet misschien een sanatorium (een soort ziekenhuis voor chronisch zieke mensen) wat vroeger gebruik werd voor mensen met de pest. Het is een sanatorium waarvan paragnosten zeggen dat de geesten daar heel actief zijn.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nou dat is niet misschien een sanatorium (een soort ziekenhuis voor chronisch zieke mensen) wat vroeger gebruik werd voor mensen met de pest. Het is een sanatorium waarvan paragnosten zeggen dat de geesten daar heel actief zijn.
    Nee Tuberculose dacht ik. En juist toen waren er nog geen medicijnen waardoor ze heel veel op de mensen geexperimenteerd hebben, waardoor ook heel veel mensen op gruwelijke manier zijn overleden, niet alleen door het ziek zijn zelf maar ook door de experimenten. Ze voerden bijvoorbeeld operaties uit, zoals 8 ribstukken weghalen, zodat ze de longen leeg konden laten lopen en machinaal weer konden vullen, zodat de infectie de kans kreeg om te helen/over te gaan.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:15 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    De snelste torrent die ik kan vinden doet er 4 dagen over om te downloaden haha /fail
    Dan maar online kijken :'D

    & Tuberculose is 't idd, niet de pest ;p


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee Tuberculose dacht ik. En juist toen waren er nog geen medicijnen waardoor ze heel veel op de mensen geexperimenteerd hebben, waardoor ook heel veel mensen op gruwelijke manier zijn overleden, niet alleen door het ziek zijn zelf maar ook door de experimenten. Ze voerden bijvoorbeeld operaties uit, zoals 8 ribstukken weghalen, zodat ze de longen leeg konden laten lopen en machinaal weer konden vullen, zodat de infectie de kans kreeg om te helen/over te gaan.

    Ja, dát bedoel ik. Sorry haha. (krul)
    Nee maar inderdaad, echt verschrikkelijke experimenten. En wanneer mensen waren overleden zeiden de doctoren tegen mensen die naar de overleden mensen vroegen dat die overleden mensen naar een hogere verdieping zijn gegaan omdat ze beter werden en dus niet weer opnieuw besmet mochten worden. Of ergens in die richting.


    your eyes are like stars in the night.

    bah, te eng.
    er werd in het filmpje die ik zag ook gezegt dat er teveel doden waren die soms verwerkt werden in het vlees, als ik het goed vertaalde.

    Ruocco schreef:
    De snelste torrent die ik kan vinden doet er 4 dagen over om te downloaden haha /fail
    Dan maar online kijken :'D

    & Tuberculose is 't idd, niet de pest ;p
    Die documentaire van spooked bedoel je? Hier heb je de link van youtube. Staat hij helemaal op als het goed is.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Die documentaire van spooked bedoel je? Hier heb je de link van youtube. Staat hij helemaal op als het goed is.

    Youtube is crap kwaliteit, daar doe ik niet aan haha 8D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    (...)
    Youtube is crap kwaliteit, daar doe ik niet aan haha 8D
    Naja dan niet :'D, tis best goede kwaliteit hoor.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    -gaat google'n en youtube'n-

    Edit: oké, waarom wil jij daarheen (nerd)?

    ik ben het soort type persoon die gek is op dat soort plaatsen


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Daar heb ik een keer een documontaire over gezien. Ik vind het eng. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Death Tunnel.


    die hoort erbij ja


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    adimere schreef:
    (...)

    die hoort erbij ja

    Death Tunnel is de bodychute.


    your eyes are like stars in the night.

    Voor de topiceigenaar: prijzen van paranormale rondleidingen en tours.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Voor de topiceigenaar: prijzen van paranormale rondleidingen en tours.


    dank je vette pagina


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    adimere schreef:
    (...)

    dank je vette pagina

    Als je op deze link klikt zie je als één na rechtse staan 'online store'. Als je je aanmeld als lid daar kun je zelfs ghostcams bekijken.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 17:28 ]


    your eyes are like stars in the night.