• Als er iets is, zoals net met die slotjes, gaat iedereen erop af. Want dat is leuk, verfrissend, daar kun je je laten gaan of zo. Weet ik veel wat jullie denken. Maar dan gaan jullie in dát topic zitten zeiken dat ze op moeten houden met ruzie maken, of mee doen. Nou heb ik toch een idee hè. Als je nou eens gewoon al die topics negeert en lekker doorgaat met je leven. Als wij dat nou eens met zijn allen zouden doen, zou er ook niemand hoeven zeiken dat je geen ruzie hoeft te maken. En eerlijk gezegd, vind ik dan negeren (op dit moment) volwassener dan dat je je ermee gaat bemoeien.
    I have spoken.(cat)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Lol lezen jullie de andere reacties niet of zo? Ik ga het niet honderd keer uitleggen.
    Als jullie kunnen nadenken, zou je snappen dat dit iets heeeeeel anders is.
    Iemand moet toch even vertellen wat je misschien ook zou kunnen doen? (Ik zeg dus niet dat dit moet.) En dat kan nu eenmaal niet zonder voorbeeld, oké.
    En hou die lekkere bitchy reacties dan maar voor je, die hoef ik niet. Ik geef maar een idee. ^^


    Ja, en die taak is niet aan jou maar aan de moderators, dus bemoei jezelf er toch eens voor één keertje niet mee.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hmm ja, maar idon'tknow. Als bij Actieve topics het in ene overloopt van discussies of zo dan raak ik zo geïrriteerd dat ik gewoon wel moet reageren 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Desolate schreef:
    Lol lezen jullie de andere reacties niet of zo? Ik ga het niet honderd keer uitleggen.
    Als jullie kunnen nadenken, zou je snappen dat dit iets heeeeeel anders is.
    Iemand moet toch even vertellen wat je misschien ook zou kunnen doen? (Ik zeg dus niet dat dit moet.) En dat kan nu eenmaal niet zonder voorbeeld, oké.
    En hou die lekkere bitchy reacties dan maar voor je, die hoef ik niet. Ik geef maar een idee. ^^


    en hier zit weer een 'onaardige' opmerking in, waarin je niet tolerant bent in feite ;) (als we gaan zeuren)

    maar dis dus een voorbeeld hoe het er aan toe gaat


    Ligt and Darkness are both very different..

    @Serenos
    And I respect that.:Y) You have your own.. mening natuurlijk!(:
    Ik ben het trouwens wel met je eens hoor, met het feit dat moderators en bemiddelaars zich ermee mogen bemoeien. Daar hebben ze tenslotte die functie voor. (Dat bedoelde je toch?)

    @Rooftops.
    Wtf wil jij van me?:'D De laatste keer dat ik checkte was geit nog geen scheldwoord. En er staat toch ook 'we'? Dus ik noem mezelf ook een geit lol. En je gaat off-topic. En ik btw nu ook dus ik houd wel op.D:


    everything, in time

    We houden dit topic open, tenzij het uitloopt op ruzie :'D Dus van mij nu ook 't verzoek om 't aardig te houden en on-topic te blijven. Gewoon even ter voorkoming ^^.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 14:03 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Desolate schreef:
    @Serenos
    And I respect that.:Y) You have your own.. mening natuurlijk!(:
    Ik ben het trouwens wel met je eens hoor, met het feit dat moderators en bemiddelaars zich ermee mogen bemoeien. Daar hebben ze tenslotte die functie voor. (Dat bedoelde je toch?)

    @Rooftops.
    Wtf wil jij van me?:'D De laatste keer dat ik checkte was geit nog geen scheldwoord. En er staat toch ook 'we'? Dus ik noem mezelf ook een geit lol. En je gaat off-topic. En ik btw nu ook dus ik houd wel op.D:


    Nou, ik heb het gewoon zo'n beetje gehad met jou bemoei. Telkens als er een ruzie of een discussie is of er is iemand geband moet jij jou mening geven, of 'ideetjes', en dat laatste is al helemaal niet aan jou. Voor zover ik weet ben je nog steeds geen moderator. Lol. :'D

    Oh, en ik zei niet dat je óns geiten noemde maar de users, en jij bent ook maar een user.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 14:05 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    oke. Ik snap waarom ze een ban hebben.
    Maar dit topic word NIET gesloten?
    c'mon.

    soms is Q zo oneerlijk. Ik sta aan jullie kant hoor, MODs. over die bans, maar.. dude :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Razac schreef:
    oke. Ik snap waarom ze een ban hebben.
    Maar dit topic word NIET gesloten?
    c'mon.

    soms is Q zo oneerlijk. Ik sta aan jullie kant hoor, MODs. over die bans, maar.. dude :')


    Haha, ik vroeg me hetzelfde af, dus ik heb het gevraagd aan Nynke. Zij vertelde dat ze het topic wilde sluiten, maar het mag niet. Omdat dit over het algemeen gaat, en niet alleen over daarnet.(:


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Haha, ik vroeg me hetzelfde af, dus ik heb het gevraagd aan Nynke. Zij vertelde dat ze het topic wilde sluiten, maar het mag niet. Omdat dit over het algemeen gaat, en niet alleen over daarnet.(:


    dan is het vraagteken boven mijn hoofd over dit topic ook weer weg ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Oké ik heb het natuurlijk weer gemist, maar ik vind het eigenlijk wel goed als je het negeert.


    Big girls cry when their hearts are breaking