• can anyone explain me wat het verschil is tussen shag en sigaretten?
    misschien zitten er ervaren rokers hier ofzo hihi;')
    Als jullie je afvragen waarom ik dat moet weten, ik moet het voor school weten, lol.


    Expect the unexpected

    shag is toch zwaarder?
    naja idk, ik rook alleen als ik een sigaret aangeboden krijg en dat is niet zo vaak x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Volgens mij is shag het spul dat is een sigaret zit. Ofzo XD


    Life is hard and then we die

    Uhm, sigaretten hebben filters? is dat het verschil niet? *geen idee*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ehm .. met shag moet je het zelf draaien? Ik weet het niet. Rook niet en ben het ook niet van plan, dus ja.

    geen idee ik rook niet en ik vind het zo vies uhh dit meschien


    Shoganai i ne~

    Sigaretten zijn kant en klare ;D en shag moet je zelf draaien tot een sigaretje zeg maar ;D


    en dan zeg iemand die niet rookt ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shag is zwaarder, en daarbij kun je zoveel je wilt draaien. Denk ik.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Shag is het spul wat in de sigaret zit, moet je draaien met een vloeitje om dus je sigaret te maken, een sigaret is gewoon filter + shag. Die zien er ook wat strakker uit meestal, omdat ze dus al kant en klaar zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    BeHuffelpuf schreef:
    geen idee ik rook niet en ik vind het zo vies uhh dit meschien

    waauw dat was echt chill, het werd gewoon voor me opgezocht haha!


    Expect the unexpected

    BeHuffelpuf schreef:
    geen idee ik rook niet en ik vind het zo vies uhh dit meschien


    Hoe doe je dat?

    Shag;


    je hebt half zwaar en zwaar ;D of er nog meer zijn weet ik niet

    Sigaret;



    of je het wilt weten of niet is dit een sigaar;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    C18 schreef:
    Shag is het spul wat in de sigaret zit, moet je draaien met een vloeitje om dus je sigaret te maken, een sigaret is gewoon filter + shag. Die zien er ook wat strakker uit meestal, omdat ze dus al kant en klaar zijn.

    ^This.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    C18 schreef:
    Shag is het spul wat in de sigaret zit, moet je draaien met een vloeitje om dus je sigaret te maken, een sigaret is gewoon filter + shag. Die zien er ook wat strakker uit meestal, omdat ze dus al kant en klaar zijn.


    eeeh maar nu zit ik met een andere vraag, wat is het verschil tussen een filter en een vloeitje lol:P


    Expect the unexpected

    BadBlood schreef:
    (...)

    eeeh maar nu zit ik met een andere vraag, wat is het verschil tussen een filter en een vloeitje lol:P


    Filter [maar dan zonder shag]



    Vloetje; Maar dit zijn er 2 aan elkaar..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    volgens mij heeft een sigaret een filter ?? i dunno


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!