• Haaai,
    ik wil dus nog steeds mijn pikachu tatoo ;D maar ik vraag me af hoe duur tatoo's ongeveer zijn, aangezien ik nogal blut ben
    + of jullie er ook een hebben (foto ;d)

    Vriendin heeft er eergisteren een laten zetten. Kostte 60 euro per uur.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Seaside schreef:
    Vriendin heeft er eergisteren een laten zetten. Kostte 60 euro per uur.

    huh pr uur? Niet per tattoo?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik heb geen idee. Ik dacht een kleine tattoo €50 en een grootte weet ik niet. Normaal wou ik nooit ééntje, maar ik had al zitten denken om de G van mijn vriend ergens te laten zetten (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb twee vleugels op mijn rug, duurde meer dan 2 uur en 300 euro.
    Mijn vriendin heeft op allebei haar polsen een naam laten tattoeren voor 150 euro, en andere vriendin op haar arm, met kleur iets, voor 200 euro.


    Your make-up is terrible

    Zelf heb ik geen tatoeages, maar als ik het goed heb betaal je voor een mooi gezette tattoo ongeveer 75 euro per uur.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik wil je wel helpen, maar ik heb geen tattoo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mercurial schreef:
    Zelf heb ik geen tatoeages, maar als ik het goed heb betaal je voor een mooi gezette tattoo ongeveer 75 euro per uur.


    Hm, ik betaalde niet per uur hoor.


    Your make-up is terrible

    Je kunt hem ook zelf zetten


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Je kunt hem ook zelf zetten


    Haha, je bent gek! Das niet zo'n goed idee, en vaak blijven die niet zo heel lang zitten hoor.


    Your make-up is terrible

    ik heb 6 tattoo's.. bij de tattoo zaak waar ik ze heb laten zetten is het officieel 100 euro per uur, maar ik heb tot nu toe altijd per tattoo besproken, en ben altijd gematst xD mijn grootste kostte 500 euro voor 9 uur werk in 3 sessies.. heb wel foto's in mijn fotoboek staan ^^

    VIPpas schreef:
    Je kunt hem ook zelf zetten


    Ja, met een mesje & vulpen ckrs :'d
    Het moet wel een goede pikachu worden hr ;d

    Hel schreef:
    ik heb 6 tattoo's.. bij de tattoo zaak waar ik ze heb laten zetten is het officieel 100 euro per uur, maar ik heb tot nu toe altijd per tattoo besproken, en ben altijd gematst xD mijn grootste kostte 500 euro voor 9 uur werk in 3 sessies.. heb wel foto's in mijn fotoboek staan ^^


    Wauw <3

    Bij ons in de buurt, zetten ze ze zelf op de basisschool met naalden en inkt?
    Echt mijn broer vertelde me dat en ik zat van O.O
    Maar zo'n vriend van hem, heeft zijn initialen op zijn arm ofzo en het zit er nog steeds op -is 23 die vriend geloof ik-


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    ik wil een snorretje aan de binnenkant van mijn wijsvinger zodat ik hem onder mijn neus kan houden. ;D
    oke offtopic. geen idee hoeveel het kost, maar lijkt me wel koel. :3


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Ja, met een mesje & vulpen ckrs :'d
    Het moet wel een goede pikachu worden hr ;d


    Mijn tante heeft een hele mooie gezet bij haar eigen. Dus het kan wel. En met inkt en een naald werd mij vertelt


    "Ignite, my love. Ignite."