• Haaai,
    ik wil dus nog steeds mijn pikachu tatoo ;D maar ik vraag me af hoe duur tatoo's ongeveer zijn, aangezien ik nogal blut ben
    + of jullie er ook een hebben (foto ;d)

    VIPpas schreef:
    (...)

    Mijn tante heeft een hele mooie gezet bij haar eigen. Dus het kan wel. En met inkt en een naald werd mij vertelt


    ga mensen vooral niet aanmoedigen om, sorry dat ik het zeg, zulke achterlijke dingen zelf te gaan doen met 0,0 aan ervaring, je tante mag dan nog van geluk spreken dat ze geen ziektes heeft op gelopen, om maar één voorbeeld te noemen waarom je NOOIT zelf een tattoo moet gaan zetten zonder ervaring

    Hel schreef:
    (...)

    ga mensen vooral niet aanmoedigen om, sorry dat ik het zeg, zulke achterlijke dingen zelf te gaan doen met 0,0 aan ervaring, je tante mag dan nog van geluk spreken dat ze geen ziektes heeft op gelopen, om maar één voorbeeld te noemen waarom je NOOIT zelf een tattoo moet gaan zetten zonder ervaring


    Inderdaad. En als je al geen talent hebt om sowieso te tekenen of iets dergelijks moet je het ook niet gaan doen. Als je hem op je bovenarm, schouders, rug of iets dergelijks wilt, kan je er niet eens (goed) bij.


    Your make-up is terrible

    Wat Hel en Assassin zeggen! Serieus dat moet je nooit doen.

    OT: Ik heb er 4. 2 kleintjes en 1 middel en 1 grote. De twee kleintjes hebben me samen 60 euro gekost. De grote 120, en aangezien het eigen ontwerpen waren moesten ze nog uitgetekend worden en koste dat ook nog 25 euro. Ik ben in totaal 2 uur voor drie tattoo's daar gezeten, wat dus eigenlijk redelijk snel ging.

    Mijn andere (laatste) tattoo is veel groter en heeft ook 3 uur geduurd. Hij koste maar 225 euro dus ook dat valt reuze mee.

    Dus uiteindelijk heb ik voor alles 430 euro betaald en heb ik 5 uur in de stoel gelegen. Valt nog reuze mee dus :Y). En ik heb nog maar van een tattoo een foto online staan en dat is deze. En die is bewust van slechte kwaliteit, omdat ik niet wil dat straks iedereen met mijn tattoo's rondloopt :3. En zal niemand hem begrijpen en zullen veel mensen hem zelfs heel lelijk vinden, haha ;3


    Wie du mir, so ich dir.

    Hel schreef:
    (...)

    ga mensen vooral niet aanmoedigen om, sorry dat ik het zeg, zulke achterlijke dingen zelf te gaan doen met 0,0 aan ervaring, je tante mag dan nog van geluk spreken dat ze geen ziektes heeft op gelopen, om maar één voorbeeld te noemen waarom je NOOIT zelf een tattoo moet gaan zetten zonder ervaring


    Ik moedig niemand aan. Echt niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik krijg er dit jaar 1.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik hoef er geen, misschien later de naam van een dierbare die overleden is, ofzo?
    geen idee (';


    Me so good.

    over paar maanden laat ik een zetten <3


    I solemny swear i am up to no good