• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Goed ideeeee!


    Your make-up is terrible

    Tia Dalma

    Ik keek vanuit het schip naar het andere schip. Ik herkende Jack nog goed, geen spat verandered, maar zijn crew was waardeloos. ''Barbosa?'' vroeg ik. Hij keek naar mij, maar zei niets.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Becky

    Gelukkkig maakte iedereen zich wat georganiseerder klaar. We waren nog niet eens een paar uur uit Tortuga, en nu gebeurde dit al, zeer vreemd. Maar ach, als je Jack aan boord had, was niets vreemd eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Waar zijn jullie allemaal? x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waar zijn jullie allemaal? x'D


    Wat is er in de tussentijd allemaal gebeurd? Dan kan ik eventjes iets schrijven (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    (...)

    Wat is er in de tussentijd allemaal gebeurd? Dan kan ik eventjes iets schrijven (:


    Niet veel, ze gaan een schip enteren.


    Your make-up is terrible

    Kan ik inspringen? x'3

    Jaja =3


    Your make-up is terrible

    Zeg maar even wie/wat ik moet spelen wat jullie uit komt :Y)

    SHARONxLOVER schreef:
    Zeg maar even wie/wat ik moet spelen wat jullie uit komt :Y)


    We hebben nog iemand nodig voor Barbosa 8D


    Your make-up is terrible

    Is dat een mannelijk of vrouwelijk persoon? En hoe oud issie ongeveer? Dan weet ik emt wie ik te maken heb :Y)

    SHARONxLOVER schreef:
    Is dat een mannelijk of vrouwelijk persoon? En hoe oud issie ongeveer? Dan weet ik emt wie ik te maken heb :Y)


    Dit is Barbose, met een gaaf aapje die Jack heet.


    Your make-up is terrible

    Aah nu snap ik dat van 'Ik herkende Jack nog goed'

    Moet ik even zo beginnen dat ik op het andere schip zit, en jullie zie aan komen varen? x'd