• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Mada

    ''Hè, iemand die het ook ziet.'' zuchtte ik. Ik keek naar Adam die het duidelijk ook had gezien, en vervolgens keek ik naar Jack. Hij keek alleen maar naar zijn kaart en afentoe naar zijn wanhopige kompas. ''Allemaal klaarmaken voor het gevecht!'' riep ik dan maar, omdat ik wist dat er dat van zou gaan komen. Ik keek om me heen en, natuurlijk, stond Aricin weer niets te doen. ''Wil je dood ofzo?'' vroeg ik arrogant.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin

    "Nog niet!" Lachte ik, terwijl ik naar haar knipoogde. "Laten we daar nog maar even mee wachten. En waarom moeten we vechten?" Ik keek om me heen, maar zag nog niets dreigends.


    Your make-up is terrible

    Kyra
    Ik gromde. Hadden we eindelijk die stomme Davy Jones vermoord. Kregen we dit weer. Dit was toch niet het schip van vanmiddag, toch? Ik griste mijn wapens ergens weg.
    "Mada, kan je de naam zien!?"

    Adam
    Ik knikte naar Mada en keek toen vragend naar Becky.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mada

    ''Ben je ookal blind ofzo?'' vroeg ik nog arroganter, want daar kon ik me heel erg aan irriteren. ''Dat zijn piraten, waarschijnlijk niet zo sterk als wij zijn, maar dan nog.'' zei ik zuchtend, ''Als we niets terug doen, zullen we sowieso sterven.'' ''Dus grijp iets om mee te vechten en zorg dat je niet dood gaat.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mitchell

    Ik stond daar maar, aan de kant geduwd door iedereen, alsof ik niets waard was. Hoe meer ze mee vergaten, hoe minder ik moest doen, win-win is het en blijft het. Ik keek naar het schip dat aan gevaren kwam en naar iedereen die gelijk in rep en roer was, alsof ze nog nooit een schip hadden gezien. Apart.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Becky

    Ik knikte naar Adam. "Bewapen jezelf maar. En de kanonnen, lijkt me een goed idee." Zelf laadde ik mijn pistool.

    Aricin

    "Oeh, eng, piraten." Zuchte ik naar haar en greep mijn zwaard. Nu werd Mada weer behoorlijk irritant. Ach, dat kon ook werken.


    Your make-up is terrible

    Mada

    Ik rolde mijn ogen en ging op de reling van het schip staan, met mijn hand vasthoudend aan een van de netten. ''De naam is...'' ik kneep mijn ogen tot spleetjes en bekeek de naam van het schip. ''Ik kan het niet zien, door die stomme mist er voor.'' zei ik zuchtend. Ik sprong van de reling af, maar door die oen van een Mitchell die zijn werk niet goed had gedaan, gleed ik uit over het dek die hij nat had gelaten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin

    Zacht maar onhoorbaar door al die rep en roer lachte ik om Mada haar actie. Eigen schuld, dikke bult. Rustig wachte ik af wat er ging gebeuren. Ik had net al genoeg adrenaline aangemaakt, nu hoefde het niet meer.


    Your make-up is terrible

    Mada

    Ik zag dat Aricin me uitlachtte en eigenlijk wilde ik er tegen in gaan, maar hij had technisch gezien wel gelijk. Ik stond op en lachtte kort naar Aricin, alsof het me allemaal niets kon schelen of hij lachtte of niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin

    Jonge meisjes waren toch eigenlijk wel heel leuk, en beinvloedbaar. Maar naakt zou ze nog leuker zijn. Ik bande de gedachte uit mijn hoofd, anders kon ik straks niets nuttigs doen.


    Your make-up is terrible

    Mada

    We bekeken met z'n allen het schip dat naderde en uiteindelijk trok ik als eerste mijn zwaard, dat was namelijk een van de dingen waar ik van hield. Mijn zwaard was namelijk mijn trots, hetgene waar ik niet zuinig op was, maar tegelijk wel hetgene dat ik koesterde. Ik keek naar Aricin met een uitdagende blik en ik wist dat hij over me fantaseerde, als ik naakt zou zijn. Arme jongen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kom op vrinties, ga verder. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zit een heel serieus gesprek te voeren 8D



    Becky
    "Maak je klaar om te enteren!" Gilde ik luid over iedereen heen. Het was een lawaai, net alsof iedereen zijn verstand verloren was. "En rustig, nu!"


    Your make-up is terrible

    Amber

    Liv en ik waren weer boven gekomen maar ze had verder nog niks los gelaten. Ik pakte mijn zwaard en keek over de reling. Niet dat er veel te zien was door de mist. Dit maakte het alleen maar leuker. Ik hield van gevechten, al wist ik niet waarom.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Zullen we nu gewoon Barbosa en Tia Dalma laten komen? Die ownen gewoon hard!


    Big girls cry when their hearts are breaking