• Ik ga volgend jaar -misschien- verhuizen.
    Mijn vader wilt naar Londen, maar ik wil naar Canada. Hij zegt dat wat het ook is, de beslissing, dat hij helemaal wegwil uit België.

    Wie kan mij opvrolijken? Alvast bedankt.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Als ik jou was zou ik echt superblij zijn...


    #WWED - What Would Emma Do?

    aaawh, ik zou het ook niet leuk vinden hoor :3
    Maar het lijkt me ook geweldig gaaf in een ander land n_n


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Junns schreef:
    Als ik jou was zou ik echt superblij zijn...


    Waarom is iedereen zo verzot op Engeland/Amerika en die landen?
    Don't get it.


    We love because he loved us first - John 4:19

    London, daar zou ik zowieso willen wonen. Maar ik wil in een grote stad wonen, het liefst een wereldstad. En dat is London. Ik snap niet wat je in Canada moet, nog kouder, nog meer sneeuw. Niet bepaald mijn ideale leefomgeving.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben en blijf gewoon lekker in Nederland.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    België is het lelijkste land waar ik ooit ben geweest. Ranzig smoezelig als ik jou was, wist ik t wel lekker verhuizen (:

    Ik zou daar bijna een moord voor doen, serieus. Weg uit dit kutland, bah.


    In time we hate that which we often fear.

    pseudoniem schreef:
    België is het lelijkste land waar ik ooit ben geweest. Ranzig smoezelig als ik jou was, wist ik t wel lekker verhuizen (:


    Zal ik je nu iets vertellen?
    Ik weet dat België niet het schoonste land is, maar er is lekker los en vrij.


    We love because he loved us first - John 4:19

    london is echt geweldig.canada trouwens ook. maar ik weet niet london heeft iets. ik was er jaren geleden eens een keer. de gescheidenis die die stad heeft is echt ongeloofelijk. dus als ik jou was. zie het als een nieuw begin van een nieuw leven.

    ik wil met je ruilen! (A)


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik zou echt een moord daarvoor doen! I mean, London?! Ik zeg al van jongs af aan dat als ik de kans krijg ik echt naar Amerika/Engeland wil emigreren, maar goed.

    Zie het gewoon als een nieuw begin, ik heb een tijd in Zweden gewoond en het was echt niet zo erg als het leek. Dan zie je namelijk pas echt, wie je vrienden zijn, want die blijven contact houden met je. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.