• Ik heb nu al 3 jaar lang contact met Anna. Ik heb haar ontmoet bij danceparade, rotterdam 080809, na lang geslijm bij me ouders.
    Ik weet niet of ze Q heb, maar ik wil haar even zeggen; dat ik kapot veel van haar hou & bff. (lllllllllll)
    Om het nuttig te houden: Heb jij al een internet vriend / vriendin ontmoet, of heb jij een mooie vriendschap op interet/msn?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 21:12 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Eline, Nicky, Sharona en David betekenen zó veel voor mij <'3

    Ja (:
    Jullie weten zelf wel <3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jaa, heb ik zeker (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Jaa, heb ik zeker (:

    uhmuhm jaa,

    Noël, Olivier, Laura, Chantal nog wel meer ;f


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Ik heb veel vrienden op internet gemaakt. Die ik al heb ontmoet en nu heel goede vrienden zijn. Maar ik heb een internetvriendin,in Roemenië,ik ken haar al 2 jaar. En dat is één van de mooiste vriendschappen die ik heb. En volgend jaar in de zomer,hebben we eindelijk de kans om elkaar te zien. Ik ga echt wenen x').

    Ja, ze weet het zelf wel, hoor. Maar iedereen mag het weten, you know. Want ik ben lekker fier dat ik d'r vriendin ben, onze vrienschap is echt speciaal. En dat is DropxDown.

    Ja, Heel goede vrienden, ik heb ze nogniet ontmoet. :')

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 21:41 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Een hele boel, een paar heb ik onmoet. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Unscarred schreef:
    Ja, Heel goede vrienden, ik heb ze nogniet ontmoet. :')


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Jaa, en twee heb ik er al van ontmoet. :')
    En ik wil de andere(n) ook graag ontmoeten!

    zeker (: ik heb al veel goeie vriendjes via internet leren kenne (:
    een paar zijn echt wel goeie vriendinnen geworden van mij ^^
    zoals Melanie , Ruth , Julie & Evelien
    en toevallig zitten die ook allemaal op Q (dance)
    wij zijn samen nr werchter geweeest =D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb beiden.
    Drie jaar geleden heb ik bij scouting een meisje leren kennen. We gingen eerst niet echt veel met elkaar om, maar nu zijn we aller beste vrienden en onafscheidelijk. Ze zou echt m'n zusje kunnen zijn <3 & ik zou serieus niet weten wat ik zonder haar moet. :3
    En ik heb twee jaar geleden een meisje leren kennen via het internet (: En na lang zeuren mochten we elkaar meeten :Y) En tegenwoordig zien we elkaar af en toe wel eens, maar we spreken elkaar heel veel via msn enzo ;d Ze woont op een uur treinen van me af, dus dat valt opzich best mee! :] En zo blijft het elke keer als we elkaar weer zien leuk! <3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2009 - 0:08 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Echt een vriendschap nee. Ik had een tijdje geleden een meisje 'ontmoet' via youtube maar dat is verwaterd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, eigenlijk wel denk ik.
    Bijvoorbeeld met Shanice, haar ken ik al like twee jaar en Raquel, haar ken ik ook al erg lang [anderhalf jaar of zo?] and nog een paar waarvan de vriendschap nog niet verwaterd is.

    Dan kende ik ook nog een Sofie, van hier, maar sinds we een keer naar Antwerpen zijn geweest met z'n drieën [zij, een vriendin van dr en ik] hebben we geen contact meer en zo.