• Ik ga volgend jaar -misschien- verhuizen.
    Mijn vader wilt naar Londen, maar ik wil naar Canada. Hij zegt dat wat het ook is, de beslissing, dat hij helemaal wegwil uit België.

    Wie kan mij opvrolijken? Alvast bedankt.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Pfah, ik zou liever in London wonen dan hier (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Pfah, ik zou liever in London wonen dan hier (cat)


    Ik niet. Ik háát Londen.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Londen, Canada
    nieuwe winkels, nieuwe vrienden, de Engelse taal
    (:
    Ik zou het niet zo erg vinden om naar Londen of Canada te verhuizen, denk ik. Het lijken me coole landen(:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Londen, Canada
    nieuwe winkels, nieuwe vrienden, de Engelse taal
    (:
    Ik zou het niet zo erg vinden om naar Londen of Canada te verhuizen, denk ik. Het lijken me coole landen(:


    Canada valt mee, maar Londen ... ik heb gewoon een afkeer tegen Londen, laat staan de VS.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik vind verhuizen helemaal niet erg. Gebruik het om op nieuw te beginnen of zo.


    No regrets, just love

    Caitriona schreef:
    (...)

    Ik niet. Ik háát Londen.


    Hoezo?


    Your make-up is terrible

    Caitriona schreef:
    (...)

    Canada valt mee, maar Londen ... ik heb gewoon een afkeer tegen Londen, laat staan de VS.


    Londen ligt in de UK en niet in de VS (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik zou NOOIT naar Londen willen, maar Vancouver ofzo lijkt me echt vet stoer! Wel in het Engelse deel van Cananda, though..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Assassin schreef:
    (...)

    Londen ligt in de UK en niet in de VS (cat)


    Lol weet ik.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Flamingo schreef:
    Ik zou NOOIT naar Londen willen, maar Vancouver ofzo lijkt me echt vet stoer! Wel in het Engelse deel van Cananda, though..



    Haha ja! Al kan ik volgens mij na twee jaar Frans het daar wel uithouden,


    We love because he loved us first - John 4:19

    Omg, mag ik naar Londen? _O_ Canada is ook goed!
    Misschien mis je dan alles van Europa/België, maar denk je eens in wat ze daar allemaal voor moois hebben! Ik zou het wel weten hoor :9~

    Ik ga over twee of drie jaar ook misschien naar Amerika verhuizen, maar ik zou daar niks op tegen hebben :9~

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 19:00 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Omg, Londen? Dat meen je niet, daar wil ik echt supergraag wonen :9~ Ruilen? :9~ Blijf jij in Nederland, ga ik daarheen.

    Maargoed, misschien gaat het allemaal ook wel niet door. Zulke dingen worden vaak niet doorgezet, als mensen ze zeggen, dus ik zou je maar nog niet al te veel zorgen maken. En als het wel gebeurd, daar zal het vast ook wel leuk worden (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik wil wel met je ruilen? (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als jij niet wil ga ik wel voor je? Haha.

    Arrow schreef:
    Omg, mag ik naar Londen? _O_ Canada is ook goed!
    Misschien mis je dan alles van Europa/België, maar denk je eens in wat ze daar allemaal voor moois hebben! Ik zou het wel weten hoor :9~

    Ik ga over twee of drie jaar ook misschien naar Amerika verhuizen, maar ik zou daar niks op tegen hebben :9~


    België is leuk, gewoon. Ik weet niet waarom, maar het heeft iets blijvends.


    We love because he loved us first - John 4:19