• Die vriend van mijn moeder is thuis. Hij is nog amar 23 tellen binnen, en ziet meteen een mes op het aanrecht.
    'Heb jij dat mes gebruikt'
    'Nee dat lag er al toen ik uit school kwam'
    'Oh dan hebben de kaboutertjes het wel weer gedaan!
    Godverdomme-allemachtig! Krijg de klere! Sinds wanneer is híj zo'n kutkabouter! Dit flikt ie elke keer! Niet eens door vragen aan de rest of eventjes lekker na denken 'Goh, heb ik dit of dat gedaan?' Nee hoor, ik doe alles! Tuurlijk!
    Ik heb zo'n ontieglijke zin om eens even lekker over die kabouters te beginnen, en hem eens goed te vertellen wat voor een kutkabouter hij zelf wel niet is!

    Dit is ook zo typisch iets:
    Die gast loopt met alles te gooien als het niet lukt, van MIJN ds, tot aan MIJN etui of zijn xBox.
    Één keer! Één keer, word ik boos op de computer omdat die helenmaal vast loopt, nadat ik 2 hoofdstukken had geschreven maar neit opgeslagen, die was ik dus kwijt. Dus uit frustratie gooi ik even met de koptelefoon. Komt ie weer he?
    'Zal ik even met jou spullen gaan gooien?' Je had me moeten zien ontploffen! Ik heb mn bek open getrokken en niet meer dicht gedaan, gezegt waarom ik vond dat dit gewoon écht te ver gaat. Niet even zijn excuus aanbieden? Nee! Dan begint ie over dat híj volwassen is, en MIJN keuzes maakt?!
    Hij is godverdomme mijn vader niet!
    Híj? Volwassen? Laat me niet lachen! Misschien op zijn kaartje, maar mentaal zou ík hém moeten commanderen!



    Ik heb even mijn lotgenootjes nodig, dus:
    Wie herkent dit en/of weet hoe ik het beste tot 91653289156349816432946 kan tellen?

    Ik zou echt zeggen:
    'Ja misschien wel. Vraag het ze.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik zou echt zeggen:
    'Ja misschien wel. Vraag het ze.'

    Ik heb m al eens gevraagt hoe lang hij al een kabouter is, maar die ga ik onthouden :9~

    Rickjuh schreef:
    Die gast is een freak, probeer met hem te praten en anders tja.. Met je moeder het erover hebben dat het niet meer zo kan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.