• Ha, drop hier je bloopers enzo of gewoon geingie gesprekken en ommenten ;)


    Die van mij
    Mijn moeder kwam zo op mijn kamer en we hadden het over het geld dat ik gekregen had.
    Ma; Weet je al wat je er van gaat kopen?
    Ik; Nee.. misschien een nieuw schetsblok ofzo.
    Ma; nee je! Zlk soort dingen moet je niet kopen, dat koop ik wel voor je. Koop maar ene mooie nieuwe.. *Wilt weglopen, voet blijft achter snoer hangen en mijn mini kerstboom flikkert van nachtkastje* KUT!
    Zus vanuit andere kamer; Koop maar ene nieuwe kut! x'D

    Flaaaauw, maar ik vond het toen wel grappig :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha ik lachte ook whaha,


    Alleen maar tranen van geluk

    whahahahahahha
    ik ga helemaal stuk!!!!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    whaha (':

    uhm,
    ik heb te veel melige momenten om op te noemen (:


    Me so good.

    Lol, er moet vast wel een blooper zijn xD

    Bij ons lach er ooit vet veel ijs op school enzo en zij ging rpecies onderuit op 't kleine stukje waar geen ys lag xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb ook vaak dat ik twijfel of ik nou 14 of 15 ben, zo dom xD
    Ik beng ewoon 14 :'D Of als mensen me vragen wat myn postcode is of iets
    dergelijksmoet ik vaak eerst na denken :xx Ik kan dat nooit zo 1 2 3 opdrammen,
    echt stom :'] Sta altijd voor schut bij de apotheek xD
    Echt zo; Wat is je geboortedatum? -ahh...-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    hahahaha, ik kan nu even nergens op komen


    Be yourself

    xSnoepjex schreef:
    whaha (':

    uhm,
    ik heb te veel melige momenten om op te noemen (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb veel 'xD'smileys gedropt merk ik nu :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    hahaha x'D


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    Haha :'D.
    Ik heb zoveel bloopers, een hele waslijst x'D. Ik kan er wel een paar vertellen^__^. ~ Ik viel flauw in de supermarkt. ~ Ik ben een keer aangevallen door honden. ~ Ik noemde mijn enge gymleraar 'mama'. ~ Met baskitbal rende ik met de bal en scoorde in de verkeerde basket. ~ Ik viel van mijn fiets af door de wind. Lol, ik weet er even geen meer (';

    Er lag eens heel veel ijs op het schoolplein en ik liep met een vriendin al schuifelend de school binnen. En zij was wel gevallen op het ijs en ik gelukkig niet. Kwamen we binnen, zeg ik zo: 'Yeah, niet gevallen!' Om vervolgens te vallen in de school waar geen ijs was x'D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 14:47 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Genoeg maar merkwaardig genoeg niks waar ik nu op kan komen :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    haha =)

    Ik zei ooit vol overtuiging dat ik 2 ben :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    haha, dat je 2 bent x'D

    Wij gingen een keer nasar school met walibi, dus we waren net binnen en ik moest wel naar de wc na zo'n lange busrit.. Dus ik was zo klaar en wil dat hokjje uit kreeg ik die freaking deur niet meer open x'D omg. Dus ik zo; Ah hey, iemand? Ik kan er niet uit x'D
    Hahaha, gelukkig waren er mensen van school (kende ze vaag) en die duwde tegne de deur of iets in die richting en toen kon ik eruit;hooray.
    Voelde me wel stom :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahah,
    Mijn blooper momenten?
    Ik heb geen idee waarschijnlijk het half van de trap vallen op school, uitglijden als je bijna binnen bent, van die kleine stomme dingen waar je je op dat moment dood voor schaamt.


    Don't dream your life, but live your dream!